Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 17:04
Günther
Günther is offline
damn...mijn filter van mn scooter is eraf gegaan (schroefje los getrilt) ik ben mijn HELE filter kwijt (iemand anders reed erop) die dingen zijn echt duur!! €32 ik weet dat ik nu niet meer moet rijden maar zal maar moeten (heb op dit moment geen enkel ander vervoer) ik heb nu een geimproviseerde filter van gaasverband gemaakt maar dat is natuurlijk niet goed)

mijn vraag is duz kan ik dit op de verzekering verhalen (of diegene die erop reed?) want anders moet hij het zelf betalen en dat is lullig (tis een kammaraad vàn me)duzz...kan `t ?
Oud 12-03-2002, 17:11
F10®!@n
F10®!@n is offline
kan waarschijnlijk wel op z'n WA verzekering
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
kan waarschijnlijk wel op z'n WA verzekering
Omdat 'ie over een losgeraakt filter reed? Denk 't niet. Zou proberen het op je garage te verhalen, je mag IMHO aannemen dat ze de schroefjes voldoende vastdraaien.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:37
Günther
Günther is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Omdat 'ie over een losgeraakt filter reed? Denk 't niet. Zou proberen het op je garage te verhalen, je mag IMHO aannemen dat ze de schroefjes voldoende vastdraaien.

dat is wel een goed idee jah, maar ik sprak net met iemand anders en die zegt dat het voordeliger is om het uit eigen zak te betalen omdat je dan nog de voordelen v.d. verzekering hebt ofzo. maar ik vraag wel gewoon geld aan `m en moet hij maar zien hoe hij het wil gaan regelen, wel lullig maja in ieder geval bedankt
Oud 12-03-2002, 18:35
Verwijderd
€32 valt nog wel mee toch? Deel het bedrag anders door tweeën met de persoon die op je scooter reed.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 18:47
S
S is offline
Even een domme vraag (misschien), maar waarvoor dient zo'n filter?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 19:40
Shock
Shock is offline
Citaat:
black angel schreef:
dat is wel een goed idee jah, maar ik sprak net met iemand anders en die zegt dat het voordeliger is om het uit eigen zak te betalen omdat je dan nog de voordelen v.d. verzekering hebt ofzo. maar ik vraag wel gewoon geld aan `m en moet hij maar zien hoe hij het wil gaan regelen, wel lullig maja in ieder geval bedankt

Dat je het beter uit eigen zak kunt betalen klopt... als je straks schade hebt die iets meer bedraagt dan de prijs van dat luchtfilter ben je flink genaaid. Betaal dat filtertje ff samen en praat verder nergens meer over, dan iz het toch ook goed?
Oud 12-03-2002, 19:42
Shock
Shock is offline
Citaat:
S schreef:
Even een domme vraag (misschien), maar waarvoor dient zo'n filter?

Om de lucht te filteren. Hhet kan wel ens gebeuren (op een circuit ofzo) dat er troep (zand, stof) mee komt, en als dat in je cilinder komt heb je een probleem.. Vandaar een filter, daarmee houd je die zooi buiten je carburateur.
Oud 13-03-2002, 21:03
S
S is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Om de lucht te filteren. Hhet kan wel ens gebeuren (op een circuit ofzo) dat er troep (zand, stof) mee komt, en als dat in je cilinder komt heb je een probleem.. Vandaar een filter, daarmee houd je die zooi buiten je carburateur.

Ow... Zoo. Snaptal.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten