Advertentie | |
|
![]() |
||
waar komt die mtp player vandaan?
verder weet ik niet wat een zen touch is maar ik gis het op zo'n ding waarmee je kan tekenen op de pc (of zit ik er nu heeel ver naast ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
-.-' het is een mp3 speler. ![]() Die andere pc draait ook op xp ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het komt absoluut niet met de zen mee. Zeer zeker niet. bij de taskmgr zie ik niets vreemds staan, ook niet in een hijackthislog. Het is wellicht een systeeem proces van windows? |
![]() |
|
Verwijderd
|
deze link dus: http://msdn.microsoft.com/library/de...extensions.asp
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja meer weet ik er ook niet over, maar ik heb deze toevallig een keer volgezet met muziek voor een vriend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil die mtptpttpptptp player niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als alternatief kan je mssn een ander prog gebruiken (ik heb alleen geen idee waar je dat zou moeten halen of op welke therm je moet googlen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ooit hetzelfde probleem gehad met mijn Zen Touch, nieuwe firmware (andere versie) geinstalled en toen af mediasource telkens aan dat er geen zen aangesloten was terwijl ik toch echt dat stekkertje in de spreekwoordelijke anus van mijn zennetje had gepropt.
Vervolgens alles gedeinstalled (dus níet alleen de software, maar ook de zen drivers en firmware op de zen zelf) dit alles opnieuw geinstalleerd (nieuwe versies) en toen werkte het weer. Ik neem aan dat je de plug 'n play shizzle wil installeren? Zou ik ook doen, werkt lekker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmz. Ik ga het zeker uitproberen, maar dan wacht ik tot morgen, dan ben ik weer bij de pc die de zen wel ziet, dan kan ik alles eerst backuppen. ![]() Ik probeer die shizzle idd te installeren. Wat ik alleen vreemd vind, is dat PnP eerst wel werkte, maar nu alleen op deze pc niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de installatiecd heb ik niet meer, maar daar staan dezelfde bestanden op die op de site van creative staan. Waar baseer jij jouw bewering, dat het altijd moet lukken, op? Morgen bel ik creative wel./ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja als hij firmware fout zegt dan moet het idd niet altijd lukker. Maar aangezien geen andere software nodig is om firmware te installeren en ik dacht dat de firmware gewoon netjes van je zen af was gekomen moet het gewoon mogelijk zijn om firmware te installeren. Maar blijkbaar is maar een deel gedelete en kun je nu idd niks meer met je zen behalve 'm terugsturen. Firmware fouten zijn altijd nasty. Succes!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook even een vraagje ivm Zen touch.
Mijn vriendin heeft er eentje aangeschaft, maar je hebt dus nomad explorer nodig op je computer, en dan pas kun je de zen touch als een draagbaar opslagmedium gebruiken. Dit is zeer vervelend als je even een paar documenten wilt overzetten van de ene naar de andere computer, want je zou altijd de installatie cd bij de hand moeten hebben, en dan nomad explorer installeren. Is het mogelijk, op welke manier dan ook, om de Zen touch op een willekeurige computer aan te sluiten (met Windows XP), zodat die computer de Zen touch automatisch herkent en als verwisselbare schijf weergeeft? Anders kan ze nog een usb-stick apart gaan kopen, terwijl ze zoveel geld heeft neergeteld voor dit hebbedingetje. Kan het zijn dat door een andere firmware te installeren dit mogelijk is?
Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 13:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
creative.com -> support > downloads > land selecteren > device selecteren > firmware selecteren en klikken. http://nl.europe.creative.com/suppor...ype=4&x=27&y=5 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|