Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uit het duister schrijf ik je een brief, gesloten in mijn huis, mijn hand in het licht, peinzend over hoe het papier in jouw handen komt. Ik zie geen letters meer jouw beeld in mijn hoofd. Het geeft niet of je dit hoe lang je ernaar kijkt. Je hoeft niet te komen. Je bent er als adres. |
![]() |
||
Citaat:
Maar hij was laatste bij 'De wereld draait door' samen met Gerrit Komrij, daar las hij dat voor! ![]() Een gedicht waarvan ik vind dat het bij mij past: Mevrouw Julia doet de ramen open en ze weet geen woord voor de lucht die haar wangen aanraakt en de zon heeft de kleur van honing en ze weet vandaag gaat het gebeuren en ze denkt maar eerst blijf ik nog even staan. Tjitste Jansen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het fatalisme, het onvermijdelijke, het doodgaan en verdwijnen. Uiteindelijk blijft er niemand om je te herinneren, misschien wat gedichten die mensen mooi vinden, maar wat heeft dat voor betekenis? Liefde en ellende: Liefde is ellende, ik heb nog nooit liefde gekend die niet ellendig was. Liefde is lijden. Vanalles proberen om het toch maar te vergeten en het gaat niet, het enige dat ik wil is de ander. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Groepen Homerus Dante | 46 | 08-06-2011 20:37 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |