Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe ik hier schrijf is niet echt representatief voor de rest van mijn inleveropdrachten en werk. En mijn geschiedenislerares gaf een opdracht waaraan dingen verbonden waren zoals "de kop moet vet gedrukt zónder interpunctie" en ze las toch alleen maar de conclusie van je werkstuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vorig jaar waren er alleen saaie mensen+janssen (die tekenleraar van daarnet) en daarvoor (ben blijven zitten) in de eerste meteen een Duits iemand voor Duits die geen woord Nederlands kan en een Frans iemand voor Frans (logica?) die 'probeert' huiswerk te controleren en dat dan heel vaag doet en halverwege het jaar natuurlijk een vervangster voor engels: Mevrouw ... Grommendaal (eigenlijk groenendaal ofzo, maar we noemden haar zo.) stuurt ze mensen de klas uit omdat ze met markers zitten te kleuren, of even niet in het boek of naar haar toe keken. dat mens is gwoon niet goed bij haar hoofd! ![]() oja, vorig jaar mevrouw HLL voor bio. dat mens is net als die franse voor frans, maar dan een biologe voor bio (heej, heeft dat wat met elkaar te maken? ![]() ![]() oja, en ze gaf mijn toenmalige vriendje een 5,49, waardoor hij naar de havo moest. en hij lette steeds goed op enzo. de gemiddelde leraar met karakter zou er een 5,5=6 van maken maar zij... gelukkig heb ik nu wel een goeie voor bio (beyer=beter), al denken anderen daar anders over en vinden ze het jammer dat we hem als mentor hebben, (toch Stéphanie? of vind je kip net zo'n lul zonder als die gast van vandaag?) ... geen zin meer om verder te denken over leraren: het is vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxxjes een meisje met een kip als mentor... oja, en meneer TIMmet zijn 50 kantjes 'korte' so tjes die niemand afkreeg. ben mede dankzij hem en zijn ''korte en makkelijke" sotjes en pws blijven zitten. en hij was de mentor van mijn beste vriendin (toch?) he steef? ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2005 om 17:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hij dus, en ik heb het ook nooit zo op m'n lerares Nederlands gehad van vorig jaar, mevrouw Westenend. Ze had altijd gelijk, al had ze dat eigenlijk zelden, ze paste de regels zo aan dat het nooit haar schuld was als er iets fout ging, hoe duidelijk het ook was dat ze gewoon de OORZAAK van het hele probleem was, ze is godverdomme een maand voor het eind van het jaar m'n HELE leesdossier kwijtgeraakt en deed ook nog alsof er niets rampzaligs aan de hand was (ik moest immers in een maand tijd maar vijf boekverslagen inhalen) en ze heeft dringend een gevoel-voor-kleding-transplantatie nodig, evenals een humortransplantatie. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Goed, ik had dus alsnog geen fuck uitgevoerd hoor, het was immers niet mijn schuld, kwam ze na de vakantie schoorvoetend naar me toe, 'Ohja Laura, ik heb je leesdossier teruggevonden', was ik even blij dat ik er nog niets aan gedaan had. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 |