Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2005, 16:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hbe persoonlijk een hekel aan mijn natuurkundeleraar. Hij is echt zo'n type die op alles let zodat hij straf kan geven en dan gaat ie daarna ook nog een hele tijd invrijven dan je straf hebt gekregen. kennen jullie ook zulke leraren? Zet het hier neer!
Oud 13-09-2005, 16:45
mcflem
mcflem is offline
Vorig jaar had ik een verschrikkelijke wiskundeleraar (cliché, ja )

Hij stonk verschrikkelijk, keek neer op alles wat niet minstens een 9 haalde met wiskunde B
Heel handig om juist hem dan in de wiskunde A klas te plaatsen!

Hij praatte met consumptie en er druipte een keer wat bruin kwijl met stukjes op het boek van een vriendin van me.

En als we niet meteen snappen wat hij bedoelt zijn we dom.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:53
3rd Rock
3rd Rock is offline
Dhr. H. Holland, docent Nederlands op het OBC. Wat een ongelooflijke eikel was dat. vragen stellen was onmogelijk, hij vond iedereen dom en vertelde verhalen over vroeger die niemand interesseerde. Zo ging hij vroeger, met zijn vriendjes (alsof hij die had) gedichten ontleden op de achterkant van behangpapier. En als ze dan lekker bezig waren kregen ze een glaasje ranja van mama Holland.
Verder mocht hij mij persoonlijk niet. Hij was nl ook mijn mentor in 5HAVO en ging in januari mijn ouders bellen dat ik met geen mogelijkheid meer kon slagen. Hij heeft daar actief aan meegewerkt door mij een 2 voor mijn mondeling te geven. Dat was overigens eigenlijk een 3, maar toen ik zei dat ik dat wat hoog vond kreeg ik alsnog een 2. Helaas voor hem ben ik zonder herexamens geslaagd met 3 zessen en 4 zevens. Heb nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken als H. Holland toen hij mij "feliciteerde" met mijn diploma
Oud 13-09-2005, 16:58
Cherry Springs
Onze techniekleraar is ook zoooo irritant... Hij zegt nu al in het begin van het schooljaar, we hebben nog geen werk ingeleverd ofzo, en als we dan even met elkaar praten begint hij gelijk dingen te zeggen als"als jullie jullie kleppen nou eens dichthielden en ophielden met tante beppen leverden jullie misschien eens goed werk!" ouwe muts is het.
Oud 13-09-2005, 17:05
Mara
Mara is offline
Lerares Frans vorig jaar, heel streng en een verschrikkelijke stem. Ook droeg ze constant een leren jasje. Wij vermoedden dat ze thuis een kelder had.

--> School&Studie?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-09-2005 @ 18:05 :
Lerares Frans vorig jaar, heel streng en een verschrikkelijke stem. Ook droeg ze constant een leren jasje. Wij vermoedden dat ze thuis een kelder had.

--> School&Studie?
, die had ik ook een, mevr. Jansen hete ze, alleen maar straf met dat kreng.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:30
PV
PV is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-09-2005 @ 18:05 :
--> School&Studie?
Jup
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:47
Hollandia
Hollandia is offline
Lerares Natuurkunde.

Was in dat jaar ook mijn mentrix. Ze had een persoonlijke afkeer tegen mij, en raad eens, ik ook van haar. Het hele jaar was een grote ruzie, maar ach... dan beleef je nog eens wat.
Oud 13-09-2005, 18:10
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Leraar godsdienst en Latijn. Is al het derde jaar dat ik hem heb. En hij is zo ontzettend nieuwsgierig. Als je als brugger um heb dan moet je schrijven: Als ik mijn huiswerk vergeet voor de les lijk ik nog maar zes. Weet je hoe kinderachtig
Oud 13-09-2005, 18:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik had een wiskunde leraar die niet kon uitleggen en tegen de tweede fase was. Hij lapte dus alle regels aan zn laars waardoor wij steeds weer in protest moesten ed. Iedereen had een enorme hekel aan die man. Maar ik vond hem heel zielig... Hij was oud, zijn zoon heeft zelfmoord gepleegd en zijn vrouw kreeg kanker... Ik vond m eigenlijk stiekem wel ergens aardig... Maar ik had dan ook totaal geen aandacht nodig voor wiskunde, want kon alles zelf wel...

Aw, ik krijg gewoon nog medelijden met die man...

Er was ook een andere leraar die zoooo vreselijk was dat dat gewoon grappig werd, hahaha. Hij had een grote neus, grote oren en echt een krakende stem... En dan liep ie door de school en wilde hij iedereen straf geven, maar deed dat dan niet. Hij prutste echt maar wat aan. Ook was hij doof. Zo riepen er een aantal in de les of we weg mochten. Hij zei dan maar ja omdat ie t niet verstond. Vervolgens liep iedereen weg en stond hij vet raar te kijken En maar niets zeggen Whahaha. Ik heb mn examenstuk over hem geschreven en dat is nog in ons bundel gekomen Hij was echt te grappig gewoon. Maar sommige mensen vonden hem dus ook een vreselijke man.

Ow ja, een quote van hem toen hij voor t laatst op school was (hij moest dus stoppen omdat ie doof werd): "Deze boom zal ik nog t meeste missen" (Een boom die op t schoolplein stond). Wie zegt er nou zoiets?!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb geen erge leraren. Wel veel saaie.
Oud 13-09-2005, 19:54
Muspel
Muspel is offline
Een vervelende leraar Nederlands.
Want hij is autoritair en vindt zichzelf superslim.
Waarbij hij uit het oog verliest dat ik toch even slimmer ben

Maar hij wil altijd graag discussiëren, mits je zijn mening deelt. Zo niet, wordt hij kwaad en gaat ie schelden.

Maar hij is best aardig, mits je je aan twee regels houdt:
1. Meneer Sadist heeft altijd gelijk
2. Mocht meneer Sadist geen gelijk hebben, ga dan door naar regel 1.

En daar houd ik niet zo van
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:18
Verwijderd
Wat hebben jullie allemaal tegen wiskunde/natuurkunde docenten? Mijnes zijn heel lief .

Ik had vorig jaar een Geschiedenislerares en ik snapte niet dat zij les kon geven. Ze lette meer op je Nederlands dan dat de inhoud van Geschiedenis belangrijk was. Oh verschrikkelijk.

Mijn Nederlandsdocent van dit jaar is verschrikkelijk. Hij doet uit de hoogte omdat hij ook op Luzac Utrecht (Stefan v/d Kist)lesgeeft en hij legt ons allemaal dingen op waar niemand zin in heeft zoals klassikaal een boek lezen. Ook doet hij heel erg alsof wij vorig jaar zo ontiegelijk veel hebben gemist omdat we toen Jeroen hadden.

Maargoed het komt altijd goed
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:24
DonDanique
DonDanique is offline
M'n scheikunde en natuurkunde leraar.
Echt zo eentje die denk dat ie grappig is, vandaag kregen we SO
en als bonus vraag gaf ie "Wat is lelijk eentje in het frans"
en mij antwoordt was natuurlijk: LAMOJ!!! [ zijn voornaam].
1ste les is ie dus gelijk vernederd voor de klas en heeft voor de rest van het jaar de pest aan mij.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:40
RedWarrior
RedWarrior is offline
Bwuh... dat valt voor dit jaar nogal mee... ik mocht alleen mijn lerares Frans van vorig jaar niet zo, omdat zij mij niet mocht (logica )
Oud 13-09-2005, 20:44
Faerie
Faerie is offline
vooral erge wiskunde leraren gehad, pff wat een vreemde mensen zijn dat vaak
en heb ook een heel erg slechte Duits lerares gehad, die onze klas echt niet aankon (geeneen klas eigenlijk)
en ook nog een Frans lerares, wat je ook doet zij zeikt tegen iedereen en ze kan op ieder moment gewoon totaal flippen (gelukkig heb ik haar nu niet meer).
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:45
mintje-gatb
mintje-gatb is offline
Leraar Engels!
= verschrikkelijke dictator! Je mag geen woord zeggen in zijn les. En om de een of andere rede durft ook echt niemand dat, iedereen is echt bang van hem.
Zegt de eerste les ""Niet dat jullie nou volgende keer al een repetitie krijgen maar wel de keer daarop". En dat was dus ook echt zo. Hij maakt sarcastische en denigrerende opmerking. Geeft te veel huiswerk.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:06
Verwijderd
Een die je blijft uitschelden tot je er een complex aan over houdt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:38
moisture
moisture is offline
ik krijg hoofdpijn van de manier van praten van mijn maatschappijleraar, mijn geschiedenis leraar ligt me niet echt, voor drama had ik liever de vorige gehad maar na een tijdje wennen zal het wel gaan. opzich heb ik het dus getroffen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:41
Verwijderd
in de 2de had ik een erge leraar voor wiskunde hij was ook mijn mentor bah dat was echt een eikel we hadden altijd ruzie ,
ghehe ik ben daar vaak uit de les getrapt door hem.

gelukkig heb ik maar 1,5 jaar les van hem gekregen
( van school af)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:51
Verwijderd
Erm...in de brugklas had ik wel een enorme klootzak als leraar Nederlands. Fijn om dit met jullie te kunnen delen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 21:53
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Dit jaar, die vrouw van een vak waar ik de naam niet eens van weet. Maar je leert er vergaderen.

Lacht enkel om haar eigen grappen, weet alles beter, zij vindt zichzelf perfect, kleedt zich zeer typisch, praat geen duidelijk en verstaanbaar Nederlands. Schijnt wel aardig te zijn, ergens, heel ver weg, in Timboektoe.
Oud 14-09-2005, 07:13
Skilly
Skilly is offline
Op me nieuwe school heb ik geen haat. Maar me oude school...

Mevrouw van Velsen heette ze. Gaf Engels. O mijn god. Zij was zo erg. Als zij een fout maakte dan gaf ze ons de schuld. Wij kregen altijd de schuld.

Ze zei me naam altijd verkeerd en als ik zei: nee mevrouw ik heet niet zo maar zo Dan werd ze boos en zei dat ik me mond moest houden. Maar als ik niks zei dan zei ze: Waarom zeg je niet tegen me dat je niet zo heet?

Ze is zo bitcherig. Draag ze express zweefbloesjes,korte truien etc. Dan als ze haar hand optilt om bv op het bord te schrijven dat dan haar navelpiercing te voorschijn komt.

Die vrouw voelde zich veels te lekker

Ze mocht me niet echt maar op de diploma uitreiking wilde ze meteen op de foto met mij Ze schoof langzaam met haar voetjes om op de foto te komen met mij WTF

Deed ze daar alsof ze me goed kende. Ik had iets van HALLO ik ben het nog remember that girl that you didn't like -_-'.

Lol 1 groot verhaal
----------------------------------
Vergeet ik me wiskunde docent die ik het laatste jaar had dictator..als 1 iemand vervelend deed kreeg de hele klas straf. Ik moest een keer zomaar nablijven omdat ik 5 sommen achterliep. Dat kwam omdat ik me vriendin wat uitlegde en dat had ik al in het begin van de les tegen hem gezegt

Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 07:18.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 13-09-2005 @ 21:18 :
Wat hebben jullie allemaal tegen wiskunde/natuurkunde docenten? Mijnes zijn heel lief .

Ik had vorig jaar een Geschiedenislerares en ik snapte niet dat zij les kon geven. Ze lette meer op je Nederlands dan dat de inhoud van Geschiedenis belangrijk was. Oh verschrikkelijk.

Mijn Nederlandsdocent van dit jaar is verschrikkelijk. Hij doet uit de hoogte omdat hij ook op Luzac Utrecht (Stefan v/d Kist)lesgeeft en hij legt ons allemaal dingen op waar niemand zin in heeft zoals klassikaal een boek lezen. Ook doet hij heel erg alsof wij vorig jaar zo ontiegelijk veel hebben gemist omdat we toen Jeroen hadden.

Maargoed het komt altijd goed
Misschien omdat je 'mijnes' schrijft ipv 'de mijne'
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:53
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Ik heb zo'n erge marketingleraar.....
Ook echt een dictator

We zijn afgelopen jaar samengevoegd tot een klas...
De mensen uit klas nummer 2 (niet de mijne) die krijgen bij hem altijd voldoendes (hoe slecht het ook is) en mensen uit klas nummer 1 (mijn klas) die moeite meestal meerdere malen herkansen om een voldoende te kunnen halen (en vaak is dat dan net aan een 6)
Verder is hij ook gewoon zo onredelijk als de pest!

zijn naam is trouwens Rien Thomassen

Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 14:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2005, 10:18
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Een zeer irritante natuurkundeleraar die luistert naar de naam Van Opstal. Als hij er zin in heeft.
Oud 14-09-2005, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-09-2005 @ 10:36 :
Misschien omdat je 'mijnes' schrijft ipv 'de mijne'

Hoe ik hier schrijf is niet echt representatief voor de rest van mijn inleveropdrachten en werk. En mijn geschiedenislerares gaf een opdracht waaraan dingen verbonden waren zoals "de kop moet vet gedrukt zónder interpunctie" en ze las toch alleen maar de conclusie van je werkstuk.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 15:50
Tox
Tox is offline
Tim broeren, geschiedenis leraar, pff echt een poepzak
Oud 15-09-2005, 17:46
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Van der Mei wat een enorme zeikwijf is dat zeg!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 19:07
Tiño
Tiño is offline
pffff;

bunt van baarle janson van der linde,
echt stuk voor stuk dictators zonder enige emphatie.
Oud 15-09-2005, 19:20
TommY_
TommY_ is offline
mijn vroegere wiskunde leraar, van ggc college te amsterdam.
zijn naam Jan Sint, geeft vast nog les op die Kl*te school
geen les meer van hem, ben mede door hem van die school gestuurd

Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:37
Cherry Springs
Ohja ik heb nog wat leraren bedacht die ik uit mijn geheugen had geblockt.
Ms. Colijn voor drama! Dat mens moest rust en stilte hebben, maar wij als klas zijn nogal druk. Dan begon zij de schreeuwen dat we onze bekken dicht moesten houden en op onze plek moesten gaan zitten. Daar worden wij juist alleen maar drukker van! Als je niet tegen drukke pubers kan, ga dan ook geen drama geven, mens!
En mevrouw van eek voor frans. wat iets van 65 jaar oud maar droeg nog steeds stakke broeken en truien Ook deed ze wel eens zo: *Schreeuwt boos:*"BOEK! DICHT! *met een big smile en een lief stemmetje:* Okee kinderen, dan gaan we nu verder met de SO" Zooo irritant was zij! Gelukkig ging ze na een paar weken met ons met pensioen
Oud 18-09-2005, 09:11
LiqqY
LiqqY is offline
Mijn handvaardigheid docent, vorig jaar. Echt verschrikkelijk gewoon, had hem bijna een klap verkocht zo irritant en neerbuigend deed hij tegen mij
Oud 27-09-2005, 18:39
Go active!
Go active! is offline
Mijn engelse leraar hij pakte mijn mobieltje af toen ik nog een miniwupje was en hij heeft allemaal van die humorloze dingen zoals een vuilnis zak waar hij alles ingooit wat niet op je tafel hoord en dat krijg je dus niet meer terug.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:39
rare
rare is offline
tja, dit jaar is het moeilijk kiezen.
dan maar 2:

*tekenleraar; zeeeer partijdig (ik heb hem voor de 2e keer, en hij geeft mij omdat ik niet altijd de liefste ben geen kansen meer. slik!)
*nederlandsleraar: geeft meteen de 1e les al een dictee, om te zien hoever deze klas is, zonder zich voor te stellen.
ojee, ik moet nog een boekverslag maken (grrr, %@$#@%#@!!!)
voor nederlans (grr)
xxxies
me
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
mintje-gatb schreef op 13-09-2005 @ 21:45 :
Leraar Engels!
= verschrikkelijke dictator! Je mag geen woord zeggen in zijn les. En om de een of andere rede durft ook echt niemand dat, iedereen is echt bang van hem.
Zegt de eerste les ""Niet dat jullie nou volgende keer al een repetitie krijgen maar wel de keer daarop". En dat was dus ook echt zo. Hij maakt sarcastische en denigrerende opmerking. Geeft te veel huiswerk.
Grappig, heb je het over Mast?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 10:21
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 15-09-2005 @ 20:20 :
ben mede door hem van die school gestuurd

ook vooral over opscheppen he
Oud 14-10-2005, 17:45
rare
rare is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-09-2005 @ 19:40 :
Ik heb geen erge leraren. Wel veel saaie.
Wie niet?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 17:59
rare
rare is offline
Citaat:
rare schreef op 05-10-2005 @ 15:39 :
tja, dit jaar is het moeilijk kiezen.
dan maar 2:

*tekenleraar; zeeeer partijdig (ik heb hem voor de 2e keer, en hij geeft mij omdat ik niet altijd de liefste ben geen kansen meer. slik!)
*nederlandsleraar: geeft meteen de 1e les al een dictee, om te zien hoever deze klas is, zonder zich voor te stellen.
ojee, ik moet nog een boekverslag maken (grrr, %@$#@%#@!!!)
voor nederlans (grr)
xxxies
me
en dat is nog maar dit jaar.
vorig jaar waren er alleen saaie mensen+janssen (die tekenleraar van daarnet)
en daarvoor (ben blijven zitten)
in de eerste meteen een Duits iemand voor Duits die geen woord Nederlands kan en een Frans iemand voor Frans (logica?) die 'probeert' huiswerk te controleren en dat dan heel vaag doet

en halverwege het jaar natuurlijk een vervangster voor engels: Mevrouw ... Grommendaal (eigenlijk groenendaal ofzo, maar we noemden haar zo.)
stuurt ze mensen de klas uit omdat ze met markers zitten te kleuren, of even niet in het boek of naar haar toe keken.
dat mens is gwoon niet goed bij haar hoofd!

oja, vorig jaar mevrouw HLL voor bio. dat mens is net als die franse voor frans, maar dan een biologe voor bio (heej, heeft dat wat met elkaar te maken? ) laat me nablijven en denkt dat ik dan wel huiswerk voor HAAR ga maken...
oja, en ze gaf mijn toenmalige vriendje een 5,49, waardoor hij naar de havo moest. en hij lette steeds goed op enzo. de gemiddelde leraar met karakter zou er een 5,5=6 van maken maar zij...
gelukkig heb ik nu wel een goeie voor bio (beyer=beter), al denken anderen daar anders over en vinden ze het jammer dat we hem als mentor hebben, (toch Stéphanie? of vind je kip net zo'n lul zonder als die gast van vandaag?)
...

geen zin meer om verder te denken over leraren: het is vakantie

xxxjes
een meisje met een kip als mentor...

oja, en meneer TIMmet zijn 50 kantjes 'korte' so tjes die niemand afkreeg. ben mede dankzij hem en zijn ''korte en makkelijke" sotjes en pws blijven zitten. en hij was de mentor van mijn beste vriendin (toch?) he steef? okee, zijn lessen waren wel wat minder slaapverwekkend dan die van de gast die ik dit jaar heb, maar ja.

Laatst gewijzigd op 15-10-2005 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 17:05
duff-mckagan
duff-mckagan is offline
leraren die je om onterechte redens eruitsturen en als je het dan gaat uitleggen hebben ze er ''niks mee te maken''
Oud 15-10-2005, 22:39
Ann
Ann is offline
In het begin van dit jaar (zo'n maand geleden dus) vond ik de wiskunde lerares het ergst, ze was zo vreselijk! Maar nu ik wat langer les van haar heb vind ik haar best een tof mens, alhoewel ze soms wel van die buien heeft...

Onze gymleraar is ook niet helemaal 100% Mijn zus had vorig jaar les van hem, en hij geloofde de dokter niet eens over haar ziekte, dan spoor je gewoon niet.

Maar echt supererge leraren heb ik niet dit jaar (wel gehad in de andere 3 jaren)
Oud 17-10-2005, 11:39
Supreme Dutch
Die Koreaanse Haas voor management die met zo'n verschrikkelijk vaag dialect Engels spreekt dat ik na 2 colleges besloten heb dat het beter was als ik de lestijd gewoon met mijn neus in de boeken ging zitten in plaats van naar hem te luisteren..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:04
Verwijderd
.Mijn mentor op het HAVO, Mr. van Gameren, was ook echt een eikel. Hij was dan wel officieel mentor, maar daar merkte je niks van. Het mentor uurtje was meer een maak-je-huiswerk uurtje, en 5 weken voor het einde van het jaar belde hij m'n moeder op: "Mevrouw Maas, met Walter van Gameren. Het gaat niet goed met Nick op school en ik denk dat hij naar het VMBO moet". 5 WEKEN VOOR HET EINDE VAN HET SCHOOLJAAR! Verder heeft hij nooooit iets laten merken dat het slecht ging of iets dergelijks, en dankzij onze school zn vreemde puntentelling kon je daar zelf ook vrij weinig van merken.

Toen hij vroeg in het op een na laatste mentor uurtje van het jaar wat we nou van hem als mentor vonden, en eerst de stuudjes van de klas flink geslijmd hadden, heb ik (eindelijk) gezegt wat ik van hem vond. Ik liet me echter wat meeslepen en werd door een erg rood geworden meneer van Gameren het lokaal uitgescholden . Maar, dankzij mijn geklaag bij de directie is hij geen mentor meer, want het bleek dat de ouders van andere leerlingen eigelijk wel hetzelfde als ik vonden
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Docent bestuursrecht, ze praat als dat mens van "de zwakste schakel" en kan geen structuur aanbrengen in haar verhaal.
Oud 19-10-2005, 13:19
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Tom Swart coenecoop college

Niet namens mij moeten plaatsen
Oud 19-10-2005, 13:38
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik heb maar 1 lerares. En daar klaag ik niet over.
Oud 19-10-2005, 23:40
George
George is offline
Citaat:
mcflem schreef op 13-09-2005 @ 17:45 :
Vorig jaar had ik een verschrikkelijke wiskundeleraar (cliché, ja )

Hij stonk verschrikkelijk, keek neer op alles wat niet minstens een 9 haalde met wiskunde B
Heel handig om juist hem dan in de wiskunde A klas te plaatsen!

Hij praatte met consumptie en er druipte een keer wat bruin kwijl met stukjes op het boek van een vriendin van me.

En als we niet meteen snappen wat hij bedoelt zijn we dom.
Haha, Meenderink. Jeetje wat stonk die kerel.
Hij dus, en ik heb het ook nooit zo op m'n lerares Nederlands gehad van vorig jaar, mevrouw Westenend.
Ze had altijd gelijk, al had ze dat eigenlijk zelden, ze paste de regels zo aan dat het nooit haar schuld was als er iets fout ging, hoe duidelijk het ook was dat ze gewoon de OORZAAK van het hele probleem was, ze is godverdomme een maand voor het eind van het jaar m'n HELE leesdossier kwijtgeraakt en deed ook nog alsof er niets rampzaligs aan de hand was (ik moest immers in een maand tijd maar vijf boekverslagen inhalen) en ze heeft dringend een gevoel-voor-kleding-transplantatie nodig, evenals een humortransplantatie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 13:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
George schreef op 20-10-2005 @ 00:40 :
ze is godverdomme een maand voor het eind van het jaar m'n HELE leesdossier kwijtgeraakt en deed ook nog alsof er niets rampzaligs aan de hand was (ik moest immers in een maand tijd maar vijf boekverslagen inhalen)
Wat, je moest het overdoen? Hoe dat zo?
Oud 21-10-2005, 15:37
George
George is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-10-2005 @ 14:40 :
Wat, je moest het overdoen? Hoe dat zo?
Ja, die boekverslagen zijn dus nog nodig voor eindexamen literatuur.
Goed, ik had dus alsnog geen fuck uitgevoerd hoor, het was immers niet mijn schuld, kwam ze na de vakantie schoorvoetend naar me toe, 'Ohja Laura, ik heb je leesdossier teruggevonden', was ik even blij dat ik er nog niets aan gedaan had.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:55
ook hallo
ook hallo is offline
M'n lerares Nederlands die ook gelijk m'n mentrix is
Ik moet altijd al mijn schrijfopdrachten herschrijven en ze vind het leuk om de cijfers door de klas te schreeuwen inclusief commentaar: 'Wel een beetje je best doen Pietje, anders haal je die 3 nooit op' Volgens mij geniet ze er gewoon van

En ik heb een CKV leraar die het echt leuk vind om ons lang op school te houden. Hij legt elke les weer allemaal dingen uit die we allang wisten om tijd te rekken en we moeten allemaal stomme opdrachten doen die andere klassen niet hoeven te doen en dan zie je die andere klassen om 2 uur naar huis gaan terwijl wij tot 3 uur op school worden gehouden

Zo moest even m'n frustraties kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten