Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 19:51
STAR86
STAR86 is offline
Mijn vriend en ik gaan binnenkort voor het eerst bij elkaar slapen. We weten beide wel dat `het` ervan gaat komen. Nou vraag ik me af of het vanzelfsprekend is dat de jongen voor het condoom zorgt of dat ik zelf beter ook wat kan kopen, wat ik wel heel eng vind. Ik ben aan de pil en daar hebben we het al wel over gehad maar het condoom is nooit ter sprake gekomen. Ik durf het mijn vriend niet te vragen! Wat is jullie mening erover? Zorgt de jongen er altijd zelf voor of zijn er ook meisjes die voor een condoom zorgen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 19:54
Wasaap
Wasaap is offline
ik zorg altijd dat ik een condoom bij me heb. Maar ga er niet vanuit dat je vriendje het doet en koop zelf ook. Beter te veel condooms dan te weinig!
Oud 18-06-2002, 19:57
Verwijderd
ik zou er geen problemen mee hebben om condooms te kopen. alleen als m'n vader ze vindt... tja dat is een heel ander verhaal...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 06:49
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mijn vriend gaf me welleens wat geld als ik naar het dorp ging.. en dan kocht ik een groot pakket vol met condooms
Dus daar konden we wel even mee doen
En dan nam ik er een paar mee naar huis zodat we hier ook altijd wel wat hadden
maarjah nu doen we het allang niet meer met..!

Ik zou gewoon alvast iets kopen.. maar ik denk dat je vriend er zelf heus wel al aangedacht heeft hoor!!

En het kopen is echt niet eng.. vink juist wel cool.. vooral als er een hele rij staat

noujah.. suc6
Oud 19-06-2002, 09:34
Drizzt
Drizzt is offline
Als jij aan de pil bent en hij dat weet zou ik ervanuit gaan dat hij GEEN condooms heeft gekocht. Voor de zekerheid toch maar zelf kopen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 09:40
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
mijn vader zorgt voor de condooms haha
Oud 19-06-2002, 10:17
Verwijderd
What's the big problem? Ik zie geen enkel bezwaar tegen het kopen van condooms door een jongen. Dat zou eigenlijk altijd zo moeten zijn. Ik zie dat in m'n omgeving wel eens: wel een grote bek over 'wijven neuken' maar als het er echt op aankomt te schijterig om naar de drogist te gaan. Het zou eigenlijk verplicht moeten zijn condooms door de jongen te laten kopen, is meteen een mooie les.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 10:52
ABrules
ABrules is offline
Waarom zorgen jullie er allebei niet voor. Dat lijkt me toch wel redelijk. En waarom durf je het niet te vragen, lijkt me toch best wel normale vraag hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:16
Starrie
Starrie is offline
hij zorgt er bij ons altijd voor.... ik heb nooit geld
maar als ik aan de pil ben, stoppen we ook met het condoom denk ik (hij heeft geen SOA, en hij was mijn eerste...)
Oud 19-06-2002, 13:46
girl4you
girl4you is offline
toen wij het me condoom deden ..kocht hij ze maar ik ook ...ik zelf vond het eerst maar raar om ze te kopen ..maar viel best mee .. ik zou het er gewoon met hem over hebben..je hebt het toch ook over de pil gehad ? ..of begin met iets wat een aanleiding geeft om erover te gaan praten ofzo ...
Oud 19-06-2002, 16:42
Piccola
Piccola is offline
Toen we het nog met condoom deden zorgden we er gewoon allebei voor. Vind ik ook normaal! Waarom zou alleen de jongen of alleen het meisjes ervoor moeten zorgen?!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:56
sead-nbm
sead-nbm is offline
jij moet ook condooms kopen. de kans is inderdaad groot dat hij het niet koopt omdat jij aan de pil bent. ik zelf heb wel altijd een condoom bij me. en je kunt beter teveel hebben dan te weinig. better save than sorry
Oud 19-06-2002, 17:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik snap de angst wel een beetje. Had ik ook voor de eerste keer condooms kopen. Maar in de winkel heb ik me uitgebreid laten inlichten over een vriendin die daar werkte

Net alsof ze daar nooit condooms verkopen, die mensen zijn heus wel wat gewend.
Oud 19-06-2002, 20:42
-Octavius-
-Octavius- is offline
keb altijd een condoom ef 2 bij me, je weet maar nooit.. maar ik had er zelf ook een paar op je kamer (of bij je) leggen das iig veilig, succes iig,,,
Oud 20-06-2002, 11:31
Tom
Tom is offline
Citaat:
nare man schreef:
What's the big problem? Ik zie geen enkel bezwaar tegen het kopen van condooms door een jongen. Dat zou eigenlijk altijd zo moeten zijn. Ik zie dat in m'n omgeving wel eens: wel een grote bek over 'wijven neuken' maar als het er echt op aankomt te schijterig om naar de drogist te gaan. Het zou eigenlijk verplicht moeten zijn condooms door de jongen te laten kopen, is meteen een mooie les.
so true
Oud 20-06-2002, 11:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb zelf nooit voor een condoom gezorgd, en ja; das heel stom. Je moet je toch over die angst om ze te kopen heenzetten, of aan je vriend vragen of hij ze wil kopen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:30
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mwah als ik denk ze nodig te gaan hebben koop ik ze gewoon?
ik vind trouwens dat het je eigen verantwoordelijkheid is om condooms te kopen, niet ervan uitgaan dat een ander het doet, tsja en anders heb je dubbel..boeit ook niet, sex je maar wat vaker
Oud 20-06-2002, 14:34
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Zorg er samen voor....je hoeft niets af te spreken...koop ze gewoon, dan weet je tenminste zeker dat je ze bij je hebt als het nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:42
Oen
Oen is offline
Als de jongen niet klaar is om een condoom te kopen is hij helemaal nog niet klaar om sex te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:14
Stevill
Stevill is offline
de mensen van o.a. durex toch?
Oud 21-06-2002, 17:10
highlight
highlight is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Maar ga er niet vanuit dat je vriendje het doet en koop zelf ook. Beter te veel condooms dan te weinig!
helemaal mee eens..
Oud 21-06-2002, 18:12
Choke
Choke is offline
Citaat:
Jadie schreef:
ik zou er geen problemen mee hebben om condooms te kopen. alleen als m'n vader ze vindt... tja dat is een heel ander verhaal...
mijn vader koopt ze voor me
Oud 21-06-2002, 18:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
de mensen van o.a. durex toch?
hoe ontzettend flauw .

Wanneer starten ze eens een huis aan huis service. Condooms bij de ochtendkrant ofzo.
Oud 22-06-2002, 16:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvind dat de jongen ze sowieso bij moet hebben maar als je eenmaal een relatie hebt moet je ze allebei kopen vind ik niet alleen de jongen...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:24
the_man32
the_man32 is offline
Het mannencondoom ==> de man
Het vrouwencondoom ==> de vrouw

Ze hebben die dingen niet voor niets zo genoemd
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 20:08
Verwijderd
tja ,de tijd dat het celofaantje van het sigarettenpakje genoeg was,is voorbij

1 van jullie moet dus condooms gaan halen ,en tja ,je kan er beter zelf van uitgaan dat hij ze niet heeft he ?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 23:37
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Het mannencondoom ==> de man
Het vrouwencondoom ==> de vrouw

Ze hebben die dingen niet voor niets zo genoemd
Hahahahaha LOL
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:53
owlbeer
owlbeer is offline
Ik vind dat beide mee moeten nemen. Beter teveel dan te weinig, kan je het altijd nog een keertje over doen als het niet lukt. Of als ie scheurt. Daarbij loop je dan nooit de kans om op een moment te komen waarop je het wilt doen en nikz bij je hebt!!
Oud 25-06-2002, 12:54
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
telief.com schreef:

1 van jullie moet dus condooms gaan halen ,en tja ,je kan er beter zelf van uitgaan dat hij ze niet heeft he ?
en die tijd heb jij natuurlijk meegemaakt????????
Oud 25-06-2002, 12:57
casey
casey is offline
Bij m'n vriend thuis is het handig: de condooms staan op de kast (boven welsiwaar).
Handig nie waar
Nu, ik denk dat je er mag vanuit gaan dat hij er zal hebben, maar misschien kun je er voor't zekerste toch voor zorgen.
Nu.. beetje slechte educatie: ik neem zelf ook de pil en we gebruiken geen condoom meer (heel weinig toch)..
Oud 25-06-2002, 12:58
casey
casey is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Ja? Wel dan ziet hij tenminste dat je 't veilig doet!
Als ie geen vindt, dan moe ie zich zorgen maken!
Oud 25-06-2002, 13:01
casey
casey is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Ja, die zaadcelletjes van tegenwoordig zijn veel streker geworden hé, dankzij die petit gevais enzo
Oud 26-06-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef:

en die tijd heb jij natuurlijk meegemaakt????????
dat ik ze niet bij me had ?

tja maar ja ,dan gaat het feest toch niet door
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
casey schreef:

Ja, die zaadcelletjes van tegenwoordig zijn veel streker geworden hé, dankzij die petit gevais enzo
kom op was gewoon een grapje joh

hap niet zo ! !
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten