![]() |
|
![]() |
mwah als ik denk ze nodig te gaan hebben koop ik ze gewoon?
ik vind trouwens dat het je eigen verantwoordelijkheid is om condooms te kopen, niet ervan uitgaan dat een ander het doet, tsja en anders heb je dubbel..boeit ook niet, sex je maar wat vaker ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wanneer starten ze eens een huis aan huis service. Condooms bij de ochtendkrant ofzo.
|
Ik vind dat beide mee moeten nemen. Beter teveel dan te weinig, kan je het altijd nog een keertje over doen als het niet lukt. Of als ie scheurt. Daarbij loop je dan nooit de kans om op een moment te komen waarop je het wilt doen en nikz bij je hebt!!
||
Citaat:
|
![]() |
Bij m'n vriend thuis is het handig: de condooms staan op de kast (boven welsiwaar).
Handig nie waar ![]() Nu, ik denk dat je er mag vanuit gaan dat hij er zal hebben, maar misschien kun je er voor't zekerste toch voor zorgen. Nu.. beetje slechte educatie: ik neem zelf ook de pil en we gebruiken geen condoom meer (heel weinig toch)..
||
![]() |
Citaat:
Als ie geen vindt, dan moe ie zich zorgen maken! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
wellis iemand betrapt met masturberen? oelekeboeleke | 32 | 20-05-2008 12:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
op je 15de een kind anoniempieee | 171 | 10-06-2004 14:13 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 |