Ik heb een laptop, een Acer Aspire 1600, maar er zitten rare strepen door het beelscherm.
Ik heb dit een tijdje geleden ook al gehad. Toen heeft iemand die er verstand van had er naar gekeken en heeft uiteindelijk bij apparaatbeheer de beeldschermadapter 'mobility radeon 9000' verwijderd en de computer opnieuw opgestart. daarna heeft deze hardware zichzelf weer geïnstalleerd en deed het beeldscherm het weer goed.
Dit heeft hij een aantal weken volgehouden, maar vandaag kreeg ik weer dezelfde strepen. Ik heb op papier staan hoe het de vorige keer was opgelost, dus ik heb hetzelfde gedaan en de hardware weer opnieuw geïnstalleerd. Ook nu gingen de strepen weer weg, dus ik dacht dat het goed was. Maar na een kwartier ging het alweer fout.
Ik weet nu dus niet meer wat ik eraan kan doen. Het is de ene keer erger dan de andere keer. Soms is hij ook even goed als ik hem een tijdje uitzet, maar dat werkt na een tijdje ook niet meer.
Zo ziet het beeldscherm eruit:
Edit: Misschien had dit beter op Hardware gekund, in dat geval kan hij misschien verplaatst worden?