Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn tante is nu ongeveer aan het bevallen; dat kind staat ook nog iets te wachten als het wat groter is ![]() ![]() ![]() hoe oud is je broertje en vindt ie ze leuk? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb net het eerste boek uit, moest wel even wennen aan de korte hoofdstukken en afentoe woorden waar ik nog nooit van gehoord heb, maar het was wel een leuk verhaal. Nu verder naar The Lion, the Witch and the Wardrobe!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En in die "jaren en jaren" die niet worden beschreven gebeuren er vanalle dingen, onder andere alles wat wordt beschreven in the Horse and his Boy ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben fan!! ik kan er over blijven praten... en me kamer is een narnia -museum
![]() mijn fav boeken zijn Silver Chair en Last Battle.. en LWW is natuurlijk ook coool... ach eigenlijk zijn ze allemaal te vet... en voor alle geintresseerden er is een artikel in de krant met mij verschenen over narnia-boeken (en de film) http://www.nd.nl/htm/jeugd/clou/artikelen/051027c.htm let niet op de foto.. me haar zat niet daar ![]()
Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 10:32. |
![]() |
|
|