Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 10:26
ilsy
ilsy is offline
Hi People,

Sinds een jaar ken ik een jongen..hij werkte in een zaak waar ik vaak kwam en zo zijn we een btje in contact gekomen..daarna kwam ik hem tijdens het uitgaan tegen en hebben we nummers etc.uitgewisseld...we zijn een paar x uitgeweest en was gezellig maar ik wist niet zeker of ik nou wel 'totally in luv' was..Om deze reden heb ik nix met hem genomen, wel voelde ik 'iets' voor hem maar het ging mij allemaal iets te snel en ik zat nog een klein btje met mn ex in mijn maag...Maargoed, hij was best verliefd op mij en ik vond hem ook leuk maar had niet het gevoel dat ik evenveel voor hem voelde als omgekeerd..Is het nog een btje te begrijpen!?>

Duuuz..het was nix maar nog wel steeds 'apart' tussen ons en zeker wel meer dan een gewone vriendschap, 45x zo specialer.
Ondertussen kreeg hij een andere vriendin en op dat moment besefte ik dat ik eigenlijk best jaloers was toen ik dit hoorde..heb ik vervolgens ook aan hem verteld omdat ik vond dat hij dat wel moest weten ofzo..Ondertussen heeft ie nog steeds deze vriendin, nu zo'n 5 maanden ongeveer, en ik denk nog wel eens dat ik meer voor hem voel dan voor een 'gewone' vriend.

Gisteren een hele poos met m zitten praten en was supergezellig en speciaal toch wel weer.. Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aanmoet, ik heb op de 1 of andere manier ook nog wel het gevoel dat hij mij ook wel 'specialer en leuker' vind dan andere vriendinnen..maar aan de andere kant: hij heeft een vriendin en da's ook niet voor nix..Het lijkt wel alsof ik dingen wil die ik'niet kan krijgen, en als ik ze kan krijgen ik het niet meer wil ofzo..

Wat zouden jullie doen als jullie in deze situatie zouden zitten?
Ik ben benieuwd..ik wil hem iig niet kwijt als vriend!

Alvast thnx!
Groetnnnn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 10:35
love is life
love is life is offline
Hey,
oke ik weet niet echt wat he moet doen maar ik zou allessinds in jouw plaats voor mijn eigen uitmaken wat ik voor die jongen precies voel ... en ik denk dat je ergens altijd speciaal zal zijn voor die jongen maar dat je gewoon je kans verkeken hebt ...

greetzzz ikke
Oud 23-06-2002, 10:43
ilsy
ilsy is offline
Ja..dat denk ik ook..alleen vind ik het zo frustrerend dat ik mijn kans verkeken heb..maargoed, dat is mijn eigen schuld jammergenoeg..

Stiekem hoop ik er ook wel op dat we ooit nog iets krijgen op de 1 of andere manier, maar das alleen niet zo goed om zo te denken...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 10:53
love is life
love is life is offline
Inderdaad is niet echt gezond om over na te denken ... nu allessinds nog niet misschien als je je er wat overeen hebt gezet kan je er over nadenken maar nu nog niet denk dat het te vroeg is ...

allessinds hoop ik toch voor jou dat het toch nog iets wordt
Oud 23-06-2002, 12:56
ilsy
ilsy is offline
Het is op zich niet te vroeg ofzo.ik bedoel hij heeft al zo'n 5 maanden een vriendin nu dus aan dat idee ben ik zeker al wel gewend..Het is meer dat ik een btje het idee heb dat we elkaar alle2 nog wel leuk vinden ergens..btje vaag maaarjaa....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:22
ilsy
ilsy is offline
Maybe nog meer tips!?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten