![]() |
|
![]() |
Ondaks het feit dat er al diverse OV enquêtes versprijd zijn over het internet, komen wij met onze eigen vragenlijst omdat de anderen niet gebruikt mogen worden.
Wij willen jullie vragen deze enquête in te vullen en ons zo te helpen met onze Scriptie maatschappijleer. De eerste is bedoeld voor OV in het algemeen, de tweede is alleen voor gebruikers van de Tram of de Metro. De enquête voor OV in het algemeen: www.OVenquete.nl.tt De enquête voor de Tram en Metro: www.OVbeoordeling.nl.tt Bij voorbaat dank! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Had nog niks ingevuld. En een tip voor evt. volgende enquete.. gebruik nooit een 10 puntenschaal. verder had ik in een ander topic nog wat meer zaken genoemd: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1373039
Zie het niet als kritiek maar als een hulpmiddel. Op mijn 15e kon ik dit ook nog niet op de manier waarop ik het nu kon! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Over de algemene enquête. 4. Werkt u in dezelfde plaats als waar u woont? > Wie zegt er dat ik ergens werk...? 13. Veiligheid (criminaliteit, nooduitgangen, minder validen, controle.) > Wat hebben minder validen met veiligheid te maken? Of bedoel je dan of ze niet onder de trein kunnen komen oid? Ik vind het iig niet echt bij criminaliteit, nooduitgangen, controle, enz. passen. 20. De kwaliteit in vergelijking tot andere landen? > Hoe is de kwaliteit in andere landen? Ik reis niet dagelijks in het buitenland met het OV, lastig over te oordelen dus. Misschien een antwoord toevoegen om aan te kunnen geven dat je er geen ervaring mee hebt oid? Vraag 11 en 22 lijken me hetzelfde? Over de enquête Metro/Tram. 1. Welk van de 2 vervoersmiddelen gebruikt u (het meest)? > Je kunt maar één van de twee aanvinken: wat nu als je dagelijks met allebei reist? 9. In vergelijking tot andere landen (vergelijkend) > Ook weer erg lastig om te vergelijken. 10. Ontwikkeling en toekomst > Wat bedoel je daarmee? De mogelijkheden? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|