Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 16:45
Walhalla1
Walhalla1 is offline
Hee,
Omdat ik PES nog nooit gespeeld had, begon ik een ML (masterleague) op 2 sterren. Dat blijkt, nu ik het spel meer heb gespeeld, veel te makkelijk. Maar ik kan nergens vinden waar ik het aantal sterren kan veranderen ónder de ML. Ik hoop wel dat het kan, want ik zit inmiddels in mijn 2e seizoen, en ik heb geen zin om weer een nieuwe ML te beginnen. Weet iemand dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2006, 17:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat kan dus niet

De bedoeling is eigenlijk dat je gewoon op het hoogste niveau begint en net als je team doorevolueert
Oud 21-03-2006, 18:13
faan
faan is offline
Volgens mij kan je in de stop na elk seizoen - god hoe heet dat in voetbaltaal - het niveau veranderen. Je zit nu inmiddels al in het tweede seizoen. Dus net te laat. Pindakaas!
Oud 21-03-2006, 20:01
timajax
timajax is offline
Je kunt bij general settings (In de ML-mode) het niveau veranderen.
Dat kan alleen in de winterstop, zoals faen al zei. Als je naar de General Settings gaat en er even op gaat staan (veranderen kan dus niet!) kun je precies zien welke weken het zijn. Bij de eerst volgende wedstrijd zie je welke week je nu zit.
Oud 23-03-2006, 12:15
Walhalla1
Walhalla1 is offline
Bedankt jongens! Ik wist wel waar je het kon veranderen, maar ik kon het niet veranderen. Nu weet ik dat het alleen tussen de seizoenen in kan, heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten