Advertentie | |
|
![]() |
|
Yes I do...
nog steeds naar meer dan een jaar bij elkaar met mijn vriendin, ik ben supertrots op haar, en nog steeds heel erg verliefd maar dan is de verliefdheid omgezet in liefde. Schat, ik hou van je!!!
|
![]() |
Ik ken een frans spreekwoord voor diegene onder ons die frans verstaan :
'Aimer se conjugue à tout les temps mais n'est beau qu'au présent' Tijdens de relatie dan gaat dat nog dan geniet je ervan oké je hebt soms misschien wat probleempjes maar je verkeerd met je vriend waarvan je toch oh zoveel van hou .... Maar als het dan uit is dan doet dat f*cking veel pijn ! wie dat dat spreekwoord niet verstaat en dat je betekennis wilt weten vraag maar hoor
||
![]() |
Citaat:
![]() maar op sommige momenten is verliefd zijn idd het verrotste wat er bestaat; onzekerheden en twijfels enzo...
|
ben verliefd op me beste vriend, we zijn altijd op msn enzo bezig : luv ya enzo en nu kreeg ik gister n berichtje : hey schat (zo noemt ie me altijd) ik hou dus egt van u. dus kzit met n probleem (ellen) xxxxxekes van uw snoopyke
ellen is zn vriendinnetje btw waar ie al bijna 11 maanden mee heeft..... mij kent ie nu bijna 2 maandjes, is dus wel normaal dat ie twijfelt over wat ie moet doen. ben wel al bij hem thuis geweest en nu is ie hier net weg (was sleutel vergete en kon dus bijgevolg ni binne, is dan maar eventjes meegekome!!) ach ja, ik zie wel. donderdag gaan we zwemme!! hopelijk w8 ie niet TE lang met beslissen......... nu ja, kuzzje xELSx(die iedereen vraagt om goed te duimen dat t wat wordt!!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Perfectie? hhendrikxx | 35 | 07-04-2005 11:17 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
verliefd zijn is helemaal niet leuk whizzer | 22 | 25-04-2003 09:54 | |
Liefde & Relatie |
Bang om verliefd te worden Droyd | 10 | 07-03-2003 08:25 | |
Verhalen & Gedichten |
en jij Verwijderd | 14 | 06-02-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |