Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2006, 13:41
Eesje
Eesje is offline
Al een halfjaar ben ik heel erg moe en heb ik eigenlijk constant hoofdpijn. Ook ben ik de laatste maand heel erg duizelig. In januari ben ik al gestopt met werken omdat het allemaal te veel werd en omdat ik zo moe was. De laatste maand sport ik zelfs niet meer omdat ik daar te duizelig van werd. Het maakt niet uit hoeveel ik slaap of wat ik eet, druivensuiker werkt wel heel goed als ik heel erg duizelig ben. Ik ben al naar de huisarts geweest, die heeft me op vanalles en nogwat getest, ook m'n bloed.. maar daar kwam niks uit. Hij zei dat het bij mijn leeftijd hoort. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen hebben.. heeft iemand dit ook? en wat zou ik eraan kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 13:46
BleuEyes
BleuEyes is offline
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Oud 25-06-2006, 13:54
Eesje
Eesje is offline
oh sorry.. wist niet dat het niet linksboven stond..
ik ben 16
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 15:03
Verwijderd
Heb je stress? Bewust of onbewust? In ieder geval een manier van spanning. Lig je met jezelf overhoop, of wat dan ook?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 15:37
Verwijderd
Eet je wel echt gevarieerd genoeg? Een vriend van m'n broertje had ook zulke vage symptomen en uiteindelijk bleek dat hij gewoon te weinig vitamines binnenkreeg en dus gewoon niet gezond genoeg at...

En ben je aan de pil of gebruik je andere medicijnen?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 17:59
Eesje
Eesje is offline
nee.. ik eet echt heel gezond.. ik eet best veel tussendoortjes maar verder eet ik heel veel groente en heel erg veel fruit! en ook genoeg brood enz. verder heb ik ook geen stress ofzo, helemaal niet zelfs en ik gebruik ook geen medicijnen ofzo
ik ga van de week naar de oogarts omdat ik al mn hele leven maar 1 oog gebruik, ze hebben gezegd dat dat zou niet uit maken, maar ik ga toch maar eens lang
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 18:43
jolijn73
jolijn73 is offline
wat voor hoofdpijn is het? achter je ogen, zijkant, achterkant? en als je aan je nek/schouderspieren voelt, voelen die dan ontspannen of gespannen?
Oud 25-06-2006, 21:04
Inga
Inga is offline
Het zou best kunnen zijn dat het door je ogen komt want het is voor je oog heel vermoeiend om de hele dag te kijken .. Je hebt er niet voor niks 2 gekregen
Ik heb zelf ook zo'n periode meegemaakt toen ik 17 was, maar dat is vanzelf over gegaan.. K sliep toen elke middag en ik had nergens kracht meer voor.

Misschien helpt het als je er met iemand over praat ofzo? Want misschien zit je onderbewust ergens mee, je weet maar nooit ...
Oud 26-06-2006, 13:56
Verwijderd
Mij lijkt dat je van maar een oog gebruiken heel goed moe kunt worden en ook hoofdpijn kunt krijgen en duizelig kunt worden. Je ziet diepte doordat je met twee ogen kijkt, als je dat niet doet wordt het allemaal een stuk lastiger, denk ik, bovendien moet dat ene oog ook een stuk harder werken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:28
Eesje
Eesje is offline
jaa.. dat is wel zo, maar ik doe dat al 16 jaar.. dus waarom zou ik er nu dan last van krijgen. De oogartsen zeiden altijd dat ik daar geen last van zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Eesje schreef op 27-06-2006 @ 12:28 :
jaa.. dat is wel zo, maar ik doe dat al 16 jaar.. dus waarom zou ik er nu dan last van krijgen. De oogartsen zeiden altijd dat ik daar geen last van zou krijgen.
Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou wel kunnen. Artsen kunnen ook niet in de toekomst kijken en hebben het ook wel eens mis.

Maar de oogarts zal je vast meer kunnen vertellen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten