Volledige herkenning

alleen zijn een paar puntjes net andersom tussen mij en de andere. Maar toch.
Wat betreft zeuren, is het misschien niet zo dat je te veel van een ander verwacht? Dat heb ik zelf afgelopen weekend te horen gekregen, en dat lijkt best hard maar als ik er over na denk geef ik anderen best veel omdat ik ze wil helpen of een schuldgevoel krijg als ik dat niet doe, maar anderen mensen zitten zo niet meer in elkaar. Wat ik gegeven heb wil ik nu ik me minder voel terug krijgen maar dat gebeurd niet. Als reactie daarop ga je aandacht proberen te krijgen, like AM o.i.d. maar dat helpt niet en die hoop moet je ook echt opgeven.
Ik weet niet in hoeverre je hier serieus in aan het "doorslaan" bent, maar afhankelijk daarvan zou ik of proberen profesionele hulp te zoeken om iig dingen als AM niet de baas over jou te laten worden, of anders als je dat zelf denkt te kunnen weer een beetje en sociaal leven op gaan te bouwen.
Weet niet of je hobby's of werk ofzo hebt, probeer eens met die mensen iets leuks te gaan doen, maar probeer dingen wel een beetje af te sluiten, want wat kapot is maak je niet zo makkelijk weer heel.
----------
Naja das tenminste een beetje mijn "idee" over dit alles, wat voornamelijk gebaseerd is op eigen ervaring, maar aangezien ik zelf nog steeds niet van alles weet hoe ik het op moet lossen is dit zo miss wat makkelijker gezegt dan gedaan. PMen mag iig altijd.