![]() |
|
Verwijderd
|
Niet echt artistiek, maar wat vind je van deze website?
ambachtonline.nl Het is van me bandje, en ik doe de updates regelmatig verzorgen. Tips iemand? Greetz |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Greetz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet alleen niet waar jouw grenzen liggen, en de meesten hier zullen dat niet weten, dus is het lastig daar rekening mee te houden. Misschien ligt het aan mijn beeldscherm (niet echt goede kwaliteit), maar ik vind de foto op de eerste pagina niet echt scherp of mooi oid. Verder zou ik proberen voor meer eenheid in het rechter- en linkerdeel van de pagina (de links en de tekst dus). En misschien iets meer kleur (hoewel ik dat zwart-witte ook wel mooi vind). Ook zou ik de tekstjes herschrijven...sommige zinnen zijn krom en lastig te volgen of zien er erg gekunsteld uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, die mediaplayer verander ik van kleur (nog meer zwart wit) en zal niet zomaar beginnen met spelen als je de site opent (stoort inderdaad enorm). Maar je spreekt over de indeling van die pagina met de player en Column. Maar wat is dan wel een doordachte plek voor zoiets? Misschien de player bij 'media' zetten en dan de fragmenten in de player zetten ofzo..? Ik hoor het graag, Greetz Champ-00 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe nummers Ambacht Verwijderd | 13 | 29-11-2007 23:54 | |
ARTistiek |
Kunst raad es | 21 | 27-09-2007 02:46 |