Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 12:41
Denise84
Denise84 is offline
Is dat een goede school? En dan bedoel ik gewoon qua faciliteiten, vriendelijkheid van de leraren, hulp als je dat nodig hebt enz.
Ik ga vrijetijdskunde daar studeren en wil later waarschijnlijk iets met media doen. Is die opleiding er dan eigenlijk wel geschikt voor? (aangezien ik in mijn boekenlijst zag dat het eerste jaar van vrijetijdskunde vooral op toeristisch gebied was)

(ik folders enzo wel goed doorgelezen, dingen gevraagd en het was heel breed, dus het kan zeker wel ook voro media, maar is er niet ook nog een andere studie die wat minder breed is en beter aansluit op de mediawereld (behalve media&entertainment management)?)

En wie gaat er nog meer naar de NHTV? (zelfde of andere studie)

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 12:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2002, 13:09
ilsy
ilsy is offline
Communicatie lijkt mij een opleiding die aardig in de richting zal komen..!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:55
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Is dat een goede school? En dan bedoel ik gewoon qua faciliteiten, vriendelijkheid van de leraren, hulp als je dat nodig hebt enz.
Ik ga vrijetijdskunde daar studeren en wil later waarschijnlijk iets met media doen. Is die opleiding er dan eigenlijk wel geschikt voor? (aangezien ik in mijn boekenlijst zag dat het eerste jaar van vrijetijdskunde vooral op toeristisch gebied was)

(ik folders enzo wel goed doorgelezen, dingen gevraagd en het was heel breed, dus het kan zeker wel ook voro media, maar is er niet ook nog een andere studie die wat minder breed is en beter aansluit op de mediawereld (behalve media&entertainment management)?)

Om even al je vragen te beantwoorden (probeer ik dan),
Ik vind het wel een redelijke school, leraren zijn soms vriendelijk en soms niet. Er zijn er zo ontzettend veel dat je het kan treffen en juist niet. Maar dat lijkt me op elke school. Voor de rest zijn de decanen, concierges, catering e.d mensen erg aardig vind ik altijd

Dat media had ik eerst ook een beetje, en dat kan gewoon goed emt de opleiding Vrijetijdsmanagement. Het eerste jaar steld niet zoveel voor, is ook niet echt een leuk leerjaar. Het tweede jaar ga iik nu aan beginnen en daar krijg je echt meer praktijk opdrachten en allerlei keuzes e.d En dan kan je zelf er al voor kiezen om dingen in de richting van de media te doen. Je kan in het derde jaar een stage zoeken in de media en in het vierde jaar is er de afstudeerrichting media. (alhoewel ik niet weet of die bestaan zal blijven met M&E erbij nu..)

En tsja, het leven in breda is gewoon erg leuk, leuke school, er worden enorm veel praktijkdingen georganiseerd, veel leuke feesten e.d.

Als je meer wilt weten moet je me maar even mailen.
Oud 29-07-2002, 16:22
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Ik ga ook naar de NHTV, maar ik ga Kort-HBO doen, toerisme en recreatie dus. Op de rest van je vragen kan ik (nog) geen antwoord geven
Reageren

Regels voor berichten