Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 Wat is uw geslacht?
Man 2 Wat is uw leeftijd? 14 3 Uit hoeveel personen bestaat uw huishouden, inclusief uzelf? 4 4 Wat is uw woonplaats? Zoutelande, Zeeland 5 Bent u in het bezit van een groene en/of bruine(grijze) afvalcontainer? ○ Ja, ik heb een groene en bruine afvalcontainer ○ Ja, ik heb alleen een groene afvalcontainer ○ Ja, ik heb alleen een bruine afvalcontainer ○ Nee, ik ben niet in het bezit van een afvalcontainer 6 Als u in het bezit bent van beide afvalcontainers, scheidt u dan ook daadwerkelijk uw afval in beide containers? ○ Ja ○ Nee, wat is hier de reden voor? niet van toepassing 7 Brengt u uw statiegeldflessen terug naar de supermarkt? ○ Ja, altijd ○ Af en toe ○ Nee, wat is hier de reden voor? 8 Bent u bereid uw statiegeldflessen naar de supermarkt te brengen als er geen statiegeld op zou zitten? ○ Ja ○ Nee, wat is hier de reden voor? 9 Scheidt u uw oud papier van het andere afval? (meerdere antwoorden mogelijk) ○ Ja, ik breng het naar een: ○ Container, die er af en toe staat ○ Het wordt opgehaald langs de weg ○ Openbareondergrondse papiercontainer ○ Anders, namelijk: ○ Nee, wat is hier de reden voor en waar laat u uw oud papier dan? 10 Brengt u uw batterijen naar de daarvoor bestemde afvalbakken? ○ Ja ○ Nee, wat is hier de reden voor? 11 Brengt u uw glas naar de glascontainer? ○ Ja ○ Nee, wat is hier de reden voor? 12 Vindt u uzelf milieubewust? ○ Ja, omdat ik oplet waar ik mijn afval laat. Niet in de natuur, maar gewoon in de vuilnisbak. En natuurlijk statiegeldflessen terug naar de supermarkt, oud papier laten ophalen en glas naar de glasbak brengen. ○ Nee, omdat: 13 Doet u ook nog aan andere manieren van recycling? ○ Ja, namelijk: ○ Nee Nouja, mijn ouders wel. Zo verzamelen wij voor Dorcas kleding, oude mobiele telefoons en brillen in om die te laten vervoeren naar landen waar ze dat nodig hebben. Wij gebruiken die spullen niet meer maar daar wel, dat vind ik een vorm van recycling. 14 Gebruikt u: ○ Spaarlampen, ga verder met vraag 15 ○ Gloeilampen, ga verder met vraag 16 ○ Beide 15 Waarom gebruikt u spaarlampen? ○ Het is goed voor het milieu ○ Ze voelen niet warm aan en zijn dus veiliger ○ Het is een betere kwaliteit dan gloeilampen ○ Anders namelijk: 16 Waarom gebruikt u gloeilampen? ○ Ze zijn goedkoper ○ Ik sta er niet bij stil en het word het meest aangeboden. ○ Anders namelijk: 17 Let u bij uw aankopen op milieukeurmerken zoals FSC hout? ○ Ja ○ Nee ○ Meestal wel. 18 Wat betekent onderstaand teken? [afbeelding] "Dit product is recycelbaar." |
![]() |
|
1 Wat is uw geslacht?
Vrouw 2 Wat is uw leeftijd? 18 3 Uit hoeveel personen bestaat uw huishouden, inclusief uzelf? 4 mensjes 4 Wat is uw woonplaats? Odiliapeel 5 Bent u in het bezit van een groene en/of bruine(grijze) afvalcontainer? ○ Ja, ik heb een groene en bruine afvalcontainer 6 Als u in het bezit bent van beide afvalcontainers, scheidt u dan ook daadwerkelijk uw afval in beide containers? ○ Ja 7 Brengt u uw statiegeldflessen terug naar de supermarkt? ○ Ja, altijd 8 Bent u bereid uw statiegeldflessen naar de supermarkt te brengen als er geen statiegeld op zou zitten? ○ Ja 9 Scheidt u uw oud papier van het andere afval? (meerdere antwoorden mogelijk) ○ Ja, ik breng het naar een: ○ Het wordt opgehaald langs de weg 10 Brengt u uw batterijen naar de daarvoor bestemde afvalbakken? ○ Ja 11 Brengt u uw glas naar de glascontainer? ○ Ja 12 Vindt u uzelf milieubewust? ○ Ja, omdat: ik de meeste dingen toch wel apart weg gooi. Papier, en chemisch afval altijd, tuinafval gaat apart, alleen groenteresten enzo gooi ik gewoon in de grijze container, en blik zamelen we ook niet apart in, maar daar zijn hier ook geen voorzieningen meer voor. 13 Doet u ook nog aan andere manieren van recycling? ○ Nee 14 Gebruikt u: ○ Gloeilampen, ga verder met vraag 16 16 Waarom gebruikt u gloeilampen? ○ Ik sta er niet bij stil en het word het meest aangeboden 17 Let u bij uw aankopen op milieukeurmerken zoals FSC hout? ○ Nee 18 Wat betekent onderstaand teken? [afbeelding] Dat het te reysiclen is
|
1 Wat is uw geslacht?man
2 Wat is uw leeftijd?18 3 Uit hoeveel personen bestaat uw huishouden, inclusief uzelf?4 4 Wat is uw woonplaats? HOENSBROEK 5 Bent u in het bezit van een groene en/of bruine(grijze) afvalcontainer? Ja, ik heb een groene en bruine afvalcontainer 6 Als u in het bezit bent van beide afvalcontainers, scheidt u dan ook daadwerkelijk uw afval in beide containers? Nee, wat is hier de reden voor? Vroeger deden we het ook zo. De groene staat achterom en de grijze voren. aangezien we de groene steeds de trappen op moeten rijden gebruiken we gewoon de grijze. 7 Brengt u uw statiegeldflessen terug naar de supermarkt? Ja, altijd 8 Bent u bereid uw statiegeldflessen naar de supermarkt te brengen als er geen statiegeld op zou zitten? Ja en nee. Je kunt ze gebruiken voor iets anders. anders breng ik ze wel terug 9 Scheidt u uw oud papier van het andere afval? (meerdere antwoorden mogelijk) Ja, ik breng het naar een: Openbareondergrondse papiercontainer 10 Brengt u uw batterijen naar de daarvoor bestemde afvalbakken? Nee, wat is hier de reden voor? ik vergeet ze altijd mee te nemen naar zo'n zaak 11 Brengt u uw glas naar de glascontainer? Nee, wat is hier de reden voor? te weinig glas 12 Vindt u uzelf milieubewust? Ja, omdat: ik rook niet 13 Doet u ook nog aan andere manieren van recycling? Nee 14 Gebruikt u: Gloeilampen, ga verder met vraag 16 15 Waarom gebruikt u spaarlampen?x 16 Waarom gebruikt u gloeilampen? ○ Ze zijn goedkoper ○ Ik sta er niet bij stil en het word het meest aangeboden 17 Let u bij uw aankopen op milieukeurmerken zoals FSC hout? ; Nee 18 Wat betekent onderstaand teken? [afbeelding] recylebaar [/B][/QUOTE]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|