Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 13:39
Verwijderd
Dit heb ik dus onlangs aangeschaft en ik heb er (waarschijnlijk) een probleem mee. Dat is namelijk dat de toetsen soms blijven 'hangen', dat wil zeggen de tekstinvoer 'stokt' even en daarna wordt de laatst aangeslagen letter een seconde ofzo herhaald, ongeveer zoals ditttttttttttttttttttttttttt komt het er dan uit te zien.

Ik ben dus gewoon op zoek naar mensen die hetzelfde bord hebben en ervaringen hiermee hebben - het is uit de informatie die je op internet vindt nog niet helemaal duidelijk of het nu een manufacturing defect is of een compatibiliteitsprobleem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2006, 13:58
ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb dezelfde, en ik heb dit probleem niet. Ik zou even een belletje plegen naar Logitech, zeggen dat je het bij de MediaMarkt hebt gekocht en dat je bon kwijt is.

Daarna vragen ze je de USB connector af te knippen, de pootjes eronder vandaan te rukken en op te sturen naar een of ander adres in Zwitserland.

En binnen 2 dagen heb je een nieuw bord in huis
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 14:43
Verwijderd
Nouja, dat is een beetje drastisch, want hij valt nog binnen de acht dagen niet-goed-geld-terug-periode van Mycom, heb 'm pas een week geleden gekocht, dus ik kan er gewoon even langslopen.

Maar dan bel ik ze wel even, ik moet gewoon weten of het een bekende fout is of dat het misschien aan de combinatie keyboard/USB-controller/etc. ligt, bedankt iig
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:14
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2006 @ 15:43 :
Nouja, dat is een beetje drastisch, want hij valt nog binnen de acht dagen niet-goed-geld-terug-periode van Mycom, heb 'm pas een week geleden gekocht, dus ik kan er gewoon even langslopen.

Maar dan bel ik ze wel even, ik moet gewoon weten of het een bekende fout is of dat het misschien aan de combinatie keyboard/USB-controller/etc. ligt, bedankt iig
9/10 keyboards gebruiken dezelfde keyboard/USB-controller. Dan zou je ook dezelfde fouten krijgen met elk ander keyboard (nouja, niet elke, maar je snapt m'n punt)

Ik denk dat het een productiefoutje is ofzo. Verder is het wel een fijn toetsenbord, helaas slijt het wel heel snel. Mijn spatiebalk vertoont na 3 maanden al zo'n kale plek.

Moest jij ook zo wennen aan die "Delete" toets?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 16:58
Verwijderd
Nouja, die DEL gebruik ik niet zo vaak, maar de indeling is wel iets anders. En hij typt nogal anders dan gebruikelijk, ik heb op mijn huidige PC een Logitech Access Deluxe en die typt echt heel anders. Daar kan ik non-stop blind doorratelen, hier maak ik echt nog bovengemiddeld veel spelfouten op, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van wennen.

Ik zit dus nog steeds een beetje te twijfelen of ik dit bord nu zal houden of omruilen. Probleem is alleen dat er niet echt alternatieven zijn. Cordless sets zijn sowieso een ramp (zoveel topics op GoT over mensen die vinden dat ze 150+ euro down the drain hebben gegooid) en met de borden van Microsoft heb ik niet echt ervaring. Dat UltraX-keyboard van Logitech ziet er ook wel stoer uit, maar is dat niet gewoon een soort laptop-klavier in een fullsize behuizing?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:14
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2006 @ 17:58 :
Nouja, die DEL gebruik ik niet zo vaak, maar de indeling is wel iets anders. En hij typt nogal anders dan gebruikelijk, ik heb op mijn huidige PC een Logitech Access Deluxe en die typt echt heel anders. Daar kan ik non-stop blind doorratelen, hier maak ik echt nog bovengemiddeld veel spelfouten op, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van wennen.

Ik zit dus nog steeds een beetje te twijfelen of ik dit bord nu zal houden of omruilen. Probleem is alleen dat er niet echt alternatieven zijn. Cordless sets zijn sowieso een ramp (zoveel topics op GoT over mensen die vinden dat ze 150+ euro down the drain hebben gegooid) en met de borden van Microsoft heb ik niet echt ervaring. Dat UltraX-keyboard van Logitech ziet er ook wel stoer uit, maar is dat niet gewoon een soort laptop-klavier in een fullsize behuizing?
Ja, ik had de voorloper van de Media Elite, in een cordless desktop set. De Cordless Desktop MX. Een van de betere sets die logitech óóit heeft gemaakt. Die tikte inderdaad ook fijner dan deze.

Ahwell, ik die nagenoeg alles op mijn laptop tegenwoordig, dus het maakt ook niet zoveel uit, maar hij tikt wel degelijk op een bepaalde vervelende manier anders.

Die ultra-x meuk mijd ik als de pest. Een toetsenbord moet wel een fatsoenlijke aanslag hebben. Hetgeen ik ook betreur bij mijn Acer, de Asus laptop van mijn moeder lijkt wel een echte typmachine vergeleken bij dit, dan besef je tenminste dat je typt.

Mja, je zou dus eens kunnen kijken of ze iets anders nog ergens hebben liggen. Bij logitech online zie ik alleen maar vergelijkbare keyboards, die ws. allemaal hetzelfde typen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 19:09
T_om
T_om is offline
Ik heb hier zo'n Logitech Ultra-X en die toetsen zijn idd net als op een laptop. Dat is ook de reden dat ik hem heb gekocht, zulke platte toetsen bevallen mij veel meer (net als op mijn Acer laptop).

Voor een eurootje of 22 vond ik dit wel een hele goede aanschaf.

Maarja, je moet maar net van zulke platte toetsen houden
Oud 20-03-2006, 20:49
Verwijderd
Dacht ik al

Ik ben allergisch voor laptops, vandaar dat ik er gewoon geen wil ook al krijg ik 'm cadeau, ik werk er toch niet op. Er zijn op toetsenbordgebied weinig alternatieven, je hebt inderdaad Logitech en Microsoft, maar de laatsten hebben een nare indeling mbt. de enter-toets en backslash (langwerpige enter en backslash erboven ipv. rechthoekige enter en backslash er links onder). En andere merken zijn er niet- ja, Sweex-rommel, of meteen weer een über 1337 gaming keyboard waar je nodeloos teveel voor betaalt

Enfin, hij moet maar gewoon werken, en dan het liefst wel in USB-mode want die programmeerbare toetsen zijn wel extreem handig, bijv. om even een kladblokje (Notepad) op te roepen op een drukke desktop
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-03-2006 @ 21:49 :

Enfin, hij moet maar gewoon werken, en dan het liefst wel in USB-mode want die programmeerbare toetsen zijn wel extreem handig, bijv. om even een kladblokje (Notepad) op te roepen op een drukke desktop
De programmeerbare knoppen werken ook gewoon via PS/2. Hoewel tegenwoordig 99% van de toetsenborden wel USB zullen zijn...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 16:26
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Breng die shit terug en scoor ergens een IBM clicky/model M. PS/2 -> USB convertertje erbij en je bent klaar.
Oud 21-03-2006, 16:48
Verwijderd
Die zijn niet fijn. Ik wil deze!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 22:00
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-03-2006 @ 17:48 :
Die zijn niet fijn. Ik wil deze!
Misschien moet je eens ontnuchteren
Reageren