Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je kunt je op msn wel anders voordoen dan je bent, maar ik denk dat dat meestal wel meevalt. Je praat gewoon makkelijker, en vooral als je veel tegen elkaar gezegd hebt kan het ff wennen zijn om elkaar irl te zien/spreken. Maar dat komt vanzelf wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
een chatdate kan inderdaad stroef verlopen ja, en die bioscooptip van GeNeVa is een goeie, heb je gelijk wat om over te praten.
Nu, ik kan je verzekern dat het niet altijd zo hoeft te zijn, stroef bedoel ik. M'n huidge vriend leerde ik ook op't net kennen en daar kon ik wel makkelijk mee praten en dansen enzo.. nu, misschien was het omdat wij nu net nog niet veel hadden gechat maar vlug hadden afgesproken, zo hadden we ook nog veel om over te praten natuurlijk.
|
ik heb ook een vriend gehad die ik eerst alleen via msn kende, in het echt bleek hij erg verlegen te zijn, maar dat maakte nog niks uit we konden het nog steeds goed vinden...
ik ken nu ook een jongen via msn, we zijn elkaar toevallig tegengekomen, maar ik durfde ook echt geen woord te zeggen...gelukkig waren er anderen bij die wel met elkaar aant lullen waren, maar nu we weten dat we elkaar gezien hebben ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mn vriend en ik chatten eerst ook via msn en toen gingen we ontmoeten. ik durfde echt geen woord te zeggen en we hebben eerst wel een paar uurtjes rondgelopen en het over zowat niks gehad, hij moest altijd wel beginnen met iets zeggen.. later ging het al wat beter enzo
en toen gingen we hand inhand lopen enzo en later zoenen en daarna ging het al een stuk beter ![]() toen naar de bios..weinig film gezien..later veel gepraat want toen durfde ik wel van alles te zeggen, mn onzekerheid was een beetje weg, die onzekerheid van hmm vind ie me wel leuk blabla nou dat was het.. je moet idd effe doorzetten want in het begin is het altijd wel raar, je ontmoet ineens die persoon waarmee je over zoveel (persoonlijke) dingen hebt gesproken op msn.. |
![]() |
|
Maar mensen, het id van mijn topic ligt toch ietsje anders. Ik ken die meiden namelijk meestal wel van school en weet ik wat. Nou ja, wat heet kennen? Ik heb ze meestal ooit gezien, maar de kloof tussen hen en mij is te groot om in de klas te overbruggen, er is gewoon GEEN contact. En via MSN dus wel.
Kijk, als je via MSN voor het eerst kennismaakt met elkaar, (hobby's e.d.) dan heb je gewoon geen eerste gesprek voor in RL meer. Sorry trouwens voor het rare gebrabbel, ik zou er zelf bijna nix uit hebben kunnen halen, maar het is gewoon een raar iets wat bijna niet uit te leggen is en ook héél stom is als je nou eindelijk door hebt wát ik eigenlijk bedoel! (Wauw, ik sta dr zelf van te kijken, wat een zin... ![]()
|
![]() |
*herkent het probleem*
Ik heb zelf aan de lijve ondervonden dat dit nogal irritant kan zijn ja. Dan heb je op MSN elkaar zoveel te vertellen en weet je niet waar je moet beginnen, maar als je elkaar dan in het echt ziet, weet je absoluut niet wat je moet zeggen. In mijn geval kan er nog wel een "hoi, hoe gaat het" vanaf, misschien omdat we elkaar al meer dan 5 jaar kennen. Maar toch, het blijft raar want we waren/zijn supergoede vrienden en tja, nu is het een beetje vervallen zeg maar, doen we alles via MSN. Wat natuurlijk aan de ene kant goed is, kom je elkaar beter van binnen te kennen maar ook weer ongezond want je ziet elkaar bijna nooit en raakt gewend aan elkaar op MSN en durft daarom niets te zeggen in Reallife zoals jij dat noemt. Er is weinig tegen te doen denk ik, gewoon meer met elkaar omgaan in REALLIFE en niet blijven hangen bij een venstertje met allemaal lettertjes! Ik ons allebei succes ![]() Dus zet hem op! ![]() Groetjes,
|
Hm, op de msn klinkt het soms gewoon te mooi om waar te zijn. een lange tijd heeft mij dat er van weerhouden om hen dan niet irl te zien. Mja, nu heb ik toch wel bij verscheidene mensen dat ik zo ook weleens irl zou willen zien. Maar ja, of het dan ook net zo goed klikt is maar af te wachten...
|
![]() |
bij mij is het vaak zo dat ik iemand al irl ken en dan add en dan pas iemand echt leer kennen. Mijn huidige vriendje is vrij onzeker en durft zich via msn veel beter te uiten, dus op zich ben ik heel blij met dit medium
|
![]() |
mijn ervaring op dit vlak is simpel:
als er een 1 op 1 meeting is heb je een grotere slagingskans.. je bent constant met elkaar bezig, en niet met een vriendje of vriendinnetje dat 'voor de zekerheid of gezelligheid' mee is gegaan.. meet elkaar op een station, midden in de stad als je mekaar niet vertrouwt, maar een vriendje of vriendinnetje meenemen is soms echt NIET leuk... bij groepsmeetings ligt dat ofcoz anders ![]()
||
Citaat:
mee eens, het kan behoorlijk irri zijn als met meer dan 2 personen gaat meeten... gewoon met z'n 2-en is toch veeeeeeel fijner. Tenzij je die vriendin heel leuk vind ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb een tijdje terug iemand leren kennen op msn. Dadat ik hem een paar keer in het echt gezien heb, hebben we verkering gekregen. Toen ik hem wat vaker in real life gezien heb bleek hij zo enorm tegen te vallen!
Ik heb me voorgenomen nooit meer een relatie aan te gaan met mensen die ik niet goed ken zoals ze in het echt zijn. Het is zo vervelend als het dan toch nog zo tegenvalt. |
![]() |
||
Citaat:
Hey! Ik herken dat wel tot op zekere hoogte (ik zal niet in details treden ![]() Maar 'hoi' zeggen dat is de eerste stap in RL. Je hoeft niet gelijk een heel gesprek te beginnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|