![]() |
|
![]() |
volgens http://www.nav4all.com kun je nu gratis navigeren met je mob! heb helaas niet een mobiel die smartphone is, dus ik kan het nog niet...
![]() sta op het punt een nieuwe mobiel t kopen.... en wil graag goedkoop navigeren. heeft iemand ervaring met nav4all zodat ik zeker weet dat ik een smartphone moet kopen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Van de website van NAV 4 ALL geplukt! De enige voorwaarden: je telefoon moet over een java-ondersteunde bluetooth beschikken. Kijk op Selected handsets of jouw apparaat geschikt is. Andere voorwaarde: je moet beschikken over een GPS-ontvanger. Die ontvanger kun je los kopen, maar de bleutooth ontvangers van andere navigatiesystemen TomTom, Route 66, Wayfinder, Activepilot en alle andere) voldoen ook! Met NAV4ALL kun je zo het bereik van je huidige navigatiesysteem uitbreiden tot praktisch de hele wereld en het kost je niets....! Daarnaast kun je ook nog gratis profiteren van de super-actueelste updates! Gebruik de hardware van je ‘oude’navigatiesysteem en verbeter het met de NAV4ALL software. Heb je geen GPS-ontvanger? Kijk dan op Shop en bestel de HOLUX GPSlim236 Bluetooth GPS receiver met SiRF-Star-III. Doe het snel want de voorraad is niet groot! Andere mogelijkheid: koop een vergelijkbare GPS-ontvanger bij een betrouwbare postorder of je favoriete elektronica of telecomprovider. Hoe dan ook: handel snel, hoe eerder je foutloos kunt navigeren met NAV4ALL hoe langer je er plezier van hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
budget smartphone/touch screen jacobdb | 9 | 13-11-2010 19:17 |