Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 23:18
michel333
michel333 is offline
volgens http://www.nav4all.com kun je nu gratis navigeren met je mob! heb helaas niet een mobiel die smartphone is, dus ik kan het nog niet...

sta op het punt een nieuwe mobiel t kopen.... en wil graag goedkoop navigeren. heeft iemand ervaring met nav4all zodat ik zeker weet dat ik een smartphone moet kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2006, 02:21
Verwijderd
-Je moet nog altijd een GPS-ontvanger hebben.
-Per reis download hij de informatie van de server (datakosten)
-Het is t/m augustus 2006 gratis en kost daarna geld.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 10:02
Verwijderd
Zoek een smartphone waar een TomTom versie voor is. Gps muisje d'r bij en TomTom ergens zien te downloaden kopen. Lijkt me de makkelijkste oplossing? Dat is iig wat ik ga doen (heb een orange spv 550)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:54
Verwijderd
Waarschijnlijk is een los navigatiesysteem net zo duur (zo'n tom tom one ofzo)+ een groter scherm en veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 10:35
nummer14
nummer14 is offline
Misschien wel net zo duur, maar wel een x aantal keer zo groot. Nav4All zit op je telefoon en je hoeft dan niet overal zo'n groot ding mee naar toe te slepen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 12:03
Hakuna
Hakuna is offline
Die mobiele telefoons met een zg ''navigatie'' sysyteem is eigenlijk niks anders dan een soort veredelde kompas. Je voerd vanaf je vetrekpunt een waypoint in, en vervolgens kan je als je wilt terugkeren de opdracht geven dat de telefoon je mbv een wijzer terugstuurd naar de plek waar je vertokken bent.

Maar het werkt alleen met de GPS techniek!

Als je echt een draagbaar GPS systeem wilt hebben, dan kun je beter de Garmin Legend C of CX kopen (met kleurenscherm) en aparte software (City Navigator 8 DVD 199 euro) Standaard zit er een grove Europese wegenkaart in die alleen de grote snelwegen aangeeft!

Zoiets als dit (op ware grootte)

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 12:13
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-03-2006 @ 03:21 :
-Je moet nog altijd een GPS-ontvanger hebben.
Je hebt gelijk, maar dat schreef ik ook al in mijn vorige posting!

Van de website van NAV 4 ALL geplukt!

De enige voorwaarden: je telefoon moet over een java-ondersteunde bluetooth beschikken. Kijk op Selected handsets of jouw apparaat geschikt is.
Andere voorwaarde: je moet beschikken over een GPS-ontvanger. Die ontvanger kun je los kopen, maar de bleutooth ontvangers van andere navigatiesystemen TomTom, Route 66, Wayfinder, Activepilot en alle andere) voldoen ook!
Met NAV4ALL kun je zo het bereik van je huidige navigatiesysteem uitbreiden tot praktisch de hele wereld en het kost je niets....! Daarnaast kun je ook nog gratis profiteren van de super-actueelste updates!
Gebruik de hardware van je ‘oude’navigatiesysteem en verbeter het met de NAV4ALL software.

Heb je geen GPS-ontvanger? Kijk dan op Shop en bestel de HOLUX GPSlim236 Bluetooth GPS receiver met SiRF-Star-III.
Doe het snel want de voorraad is niet groot!
Andere mogelijkheid: koop een vergelijkbare GPS-ontvanger bij een betrouwbare postorder of je favoriete elektronica of telecomprovider.

Hoe dan ook: handel snel, hoe eerder je foutloos kunt navigeren met NAV4ALL hoe langer je er plezier van hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten