Hee mensen,
ik weet niet of ik hier in t goede forum zit, maar anders moet een van de lieve forumbazen t maar ff verplaatsen.
Anyway, ik heb weer eens ruzie met mijn computer.
Ik heb sinds een week of 3 een iPod nano, en nu heb ik het volgende probleem: ik kan hem niet opladen.
Op iedere andere computer kan dit wel, maar thuis niet.
De computer heeft al langer problemen met dingen via de usb, dus erg verrast was ik niet. Maar het gekke is, hij herkent de iPod wel. Ik kan gewoon gegevens uitwisselen, maar niet opladen.
Nu kwam een vriend van me op het idee om hem met zo'n omzetstekkertje in de ps2 muispoort te stoppen, zodat ie dan oplaadt. Nu heb ik hem daarin gestopt, maar de iPod zegt nog steeds, zelfs als ie helemaal leeg is, dat de batterij is opgeladen...
iemand ideeën over hoe ik de computer wel zo ver krijg dattie m'n iPod oplaadt? Want nu moet ik m steeds in een andere computer stoppen, en omdat de software van de iPod een beetje wazig is, wordt hij steeds gewist en moet ik dus iedere keer weer opnieuw m'n muziek erop zetten als ik hem ergens anders oplaad. (ik ga nu wel ff proberen om met die ps2 stekker ergens anders op te laden, misschien dattie m dan niet wist, dan is het probleem iets minder.)
Alvast bedankt!