Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
okeej, die andere was een beetje klein, dan maar zo!!!
http://img235.imageshack.us/img235/7...elding10tp.jpg Commentaar alstublief ![]() xxxxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
omdat het stoort, het nergens voor nodig is en niets toevoegt. T komt over alsof je nog even extra wilt benadrukken dat JIJ dat gemaakt hebt, terwijl als je veel tekend je vanzelf een eigen handtekening ontwikkeld in de manier van tekenen. Niet dat ik me er nooit schuldig aan gemaakt heb hoor, maar als ik dat nu weer terug zie, dan denk ik ook, "oh wat word ik daar moe van". En dan is er nog de vuistregel : Je zet je handtekening er pas onder als je er echt compleet 100% achter staat en tevreden mee bent. En dan is er ook nog een verschil tussen een signature en een krabbel, bij deze 'handtekening' lijkt t net of er ff de pas geslepen punt zachter is gemaakt. Daarom eigenlijk.
||
Citaat:
Denk dat dat het meest voorkomende probleem is met dit soort dingen, waarschijnlijk heb je het ook zittend aan een tafel getekend (met je rechterhand, als ik me niet vergis ![]() Het beste is om zo nu en dan even je vel op te hangen, en grote afstand te nemen van je werk. daardoor zie je de verhoudingen beter, en kan je het werk recht van voren bekijken, zittend aan een tafel krijg je vaker vertekeningen, die je pas ziet als je er recht van voren naar kijkt.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |