Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 12:19
Verwijderd
Move Radio is op zoek naar talentvolle artiesten!

Move radio is een initiatief van Move.nl en wordt ondersteund door grolsch, konamus en het nederlands pop instituut. Move radio is een radiostation wat zich inzet voor talentvolle artiesten die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Voor deze artiesten maken wij een radio-uitzending die te beluisteren zal zijn op http://www.radio.move.nl
Ben jij serieus bezig met muziek en ben je van plan om met het maken van muziek je brood te verdienen in de toekomst dan kan Move jou helpen!
De kernwaarden van Move zijn vrijheid en onafhankelijkheid van de artiest. Move is op zoek naar een situatie waarbij artiest en Move voordeel hebben van elkaars samenwerking.

Interesse in een professionele aanpak met jouw muziek? Bezoek dan even radio.move.nl en luister naar de afleveringen die er staan. Druk op “contact” als je denkt dat jij het nieuwe talent bent wat wij zoeken of stuur een mailtje naar info@radio.move.nl.

Ik zet dit bericht ook hier op eigen muziek omdat ik weet dat niet iedereen van eigen muziek ook een kijkje neemt op CG
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2006, 22:52
heavinly
heavinly is offline
Ja, en we zijn dus hard op zoek naar mensen/bandjes die graag in onze uitzending zouden komen. Altijd leuk namelijk om nieuw talent te leren kennen.

Dus als je interesse hebt, bekijk dan even onze site / beluister oude uitzendingen en stuur een mailtje.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 23:07
Verwijderd
"ik wil graag veel optreden"
"ja en daarmee veeeeel geld verdienen zeker?"
Wat een fucking opmerking. Ze zingt goed wel.
Leuk dat ze het over een aantal jazz cafes heeft in rotterdam, wellicht eens checken binnekort.

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 20:28
heavinly
heavinly is offline
De afleveringen die nu te horen zijn, zijn niet door het huidige team gemaakt. Die komen er aankomende week als het goed is op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten