![]() |
|
Verwijderd
|
Move Radio is op zoek naar talentvolle artiesten!
Move radio is een initiatief van Move.nl en wordt ondersteund door grolsch, konamus en het nederlands pop instituut. Move radio is een radiostation wat zich inzet voor talentvolle artiesten die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Voor deze artiesten maken wij een radio-uitzending die te beluisteren zal zijn op http://www.radio.move.nl Ben jij serieus bezig met muziek en ben je van plan om met het maken van muziek je brood te verdienen in de toekomst dan kan Move jou helpen! De kernwaarden van Move zijn vrijheid en onafhankelijkheid van de artiest. Move is op zoek naar een situatie waarbij artiest en Move voordeel hebben van elkaars samenwerking. Interesse in een professionele aanpak met jouw muziek? Bezoek dan even radio.move.nl en luister naar de afleveringen die er staan. Druk op “contact” als je denkt dat jij het nieuwe talent bent wat wij zoeken of stuur een mailtje naar info@radio.move.nl. Ik zet dit bericht ook hier op eigen muziek omdat ik weet dat niet iedereen van eigen muziek ook een kijkje neemt op CG |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Nieuwe "scholier" ! OldAmsterdammer | 3 | 24-02-2012 16:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #1 Dark Phoenix | 500 | 27-05-2010 09:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Wie gaat de columnwedstrijd winnen? Ieke | 158 | 24-09-2004 21:27 | |
Flora & Fauna |
bomenastrologie...geloof jij het? kastdeur | 14 | 21-03-2002 20:27 |