![]() |
|
Hallo mensen,
Sinds eergisteren krijg ik om de paar minuten steeds e-mails van iemand onder de naam Present-Line, met het e-mailadres present-line@planet.nl. Ik heb net 62 mails binnengekregen van die gast, met allemaal verschillende titels, zoals onder andere ''Aardrijkskunde samenvattingen'', ''r u the person?'', etc. etc. Het zijn vooral rare mails die op de een of andere manier met vriendschap te maken hebben. Zo'n mailtje van die gast ziet er meestal zo uit: Attached one Gift for u.. present-line ----- Original Message ----- From: "friendship" < truelovers@shakingfriendship.net > To: < present-line@planet.nl > Sent: Mon,24 Jun 2002 13:43:03 PM Subject: U r the person? This e-mail is never sent unsolicited. If you need to unsubscribe, follow the instructions at the bottom of the message. *********************************************************** Enjoy this friendship Screen Saver and Check ur friends circle... Send this screensaver from www.shakingfriendship.net to everyone you consider a FRIEND, even if it means sending it back to the person who sent it to you. If it comes back to you, then you'll know you have a circle of friends. * To remove yourself from this mailing list, point your browser to: http://shakingfriendship.net/remove?freescreensaver * Enter your email address (present-line@planet.nl) in the field provided and click "Unsubscribe". OR... * Reply to this message with the word "REMOVE" in the subject line. This message was sent to address present-line@planet.nl X-PMG-Recipient: present-line@planet.nl <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> <<<>>> De attachments zijn steeds *scr, ik geloof dat dat screensavers zijn. Nou snap ik niet waarom ik opeens word overspoeld met virus-mailtjes, ik heb de laatste weken helemaal niets gedownload of wat dan ook. Heeft iemand gewoon mijn e-mailadres genomen en besloten mij te spammen? In ieder geval, mijn Norton Antivirus werkt gewoon goed, daar ligt het dus niet aan. Ik heb die gast wel geblokkeerd, en zijn e-mails worden dan automatisch naar de map Verwijderde Items gestuurd (ik gebruik Outlook Express). Maar eigenlijk haalt dat helemaal niets uit, ik blijf steeds bezig met het verwijderen van zijn e-mails, en dat kost steeds weer wat tijd. Heel irritant natuurlijk. ![]() ![]() Ik wil die gast permanent blokkeren, zodat ik helemaal geen e-mails meer van hem krijg, maar hoe doe ik dat? ![]() Help me alsjeblieft zo snel mogelijk! Ripper ![]()
|
![]() |
|
|