Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft een half jaar geleden; ik zou geen gebeurtenis kunnen aanwijzen, alleen dat 't contact met 'n goede vriendin toen 'n stuk minder is geworden. Dit hangt dan ook weer samen met dat ik bang ben mensen kwijt te raken. Hoe heb jij dit probleem voor jezelf aangepakt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor mezelf ben ik het gewoon gaan zien als een uitdaging: Het mezelf bezig weten te houden, genoegen te nemen met kleine dingen en stemmingswisselingen in toom proberen te houden. ![]() Ik heb nog wel eens dagen dat, dat enorm tegenvalt... Maar over het algemeen lukt het aardig (mede dankzij mijn eigen positieve benadering). Als ik een tijdje alleen ben probeer ik mezelf gewoon eens te ontspannen; Lekker in bad, muziek hard aan, laptop op schoot, nagels lakken, nieuwe looks creeëren, mijn weblog bijwerken, bij m'n paarden rondhangen, honden uitlaten, kamer opruimen etc. Er is altijd wel wat te verzinnen zonder dat je continue met anderen in de weer ben, of je jezelf eenzaam voelt, en het mooie van alles: Het werkt echt ![]() ![]() Als je vragen hebt, of je wilt het erover hebben... PM-en staat ten allen tijden vrij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 26: Ladykillers, Shrek 2 + Verwacht: Thunderbirds. AJMouse | 3 | 12-08-2004 12:32 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 25: Raising Helen, Sylvia AJMouse | 5 | 11-07-2004 18:04 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer! AJMouse | 5 | 20-06-2004 17:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 | |
Vrije tijd |
voorspellingsgame 2002-2003 WEEK 02 Tofke_H | 97 | 26-08-2002 19:35 | |
Vrije tijd |
Sport-voorspellingsspel 2002-2003 - WEEK 01 Tofke_H | 68 | 21-08-2002 13:27 |