![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hoeft er niet uit te zien als op dat bovenste plaatje, dat is een nogal extreem geval. Een meisje dat ik ken heeft het ook en bij haar zie je er heel weinig van, behalve dat 'r ene oor iets roder is en een paar rood-paarsige streepjes heeft. Verder kun je het volgens mij best makkelijk voorkomen, want het is iets dat kán gebeuren áls je je shizzle niet goed verzorgt. Tweemaal 'als'. Dus, zolang je oorgaatjes nog niet geheeld zijn, ontsmettingspul overheen gooien. En ook als je er opeens last van krijgt na een poosje - sommige mensen hebben dat, niet gaan panieken van OMG MIJN OREN GAAN DOOD en al je oorbellen er uit gaan halen en iets, maar ontsmetten en eventueel zweerknopjes er in. (Die zijn gemaakt van neutraal metaal, vandaar.) Verder, wat de juwelier zei over evenwicht is volgens mij dikke onzin. Je evenwichtsorgaan zit inderdaad in je oren, dat klopt, maar dan wel een flink end naar binnen en niet in je oorschelp. Ik denk niet dat je dat kan beschadigen met een gaatje in je kraakbeen ergens. Het zijn twee volkomen verschillende lichaamsdelen die niet met elkaar verbonden zijn en ook vrij weinig met elkaar te maken hebben. Voor zo ver ik weet. Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 14:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twaalf bij m'n eerste oorgaatjes, met de moeder erbij. Dertien bij de tweede, toen ging ik geloof ik alleen. Maar ik zou als ik jou was geen tweede en derde oorgaatjes tegelijkertijd nemen. Aangezien bij oorgaatjes er feitelijk een gat wordt geprikt in je lichaam waarbij opeens een stukje weefsel blootligt. Je lichaam moet er dan nieuwe huid omheen laten groeien, als het ware, en dan ook nog infecties bevechten en 'gewend' raken aan het feit dat er een vreemd voorwerp ergens zit waar het in principe niet hoort. Als je dan opeens vier gaatjes erbij hebt, dan is dat lastiger voor je lichaam, lijkt me. En heelt het dus langzamer, heb je meer kans op dat je er gedoe mee krijgt, daarom ook meer kans op ontstekingen, etc. Dus, ik zou gewoon tweede oorgaatjes doen, en als die geheeld zijn eventueel derde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Doe mee aan 's werelds grootste drugsonderzoek Verwijderd | 2 | 13-03-2014 08:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
3de wereld oorlog op komst rumfish | 135 | 07-12-2010 18:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorgaatje moett dicht Evaaaaa | 5 | 28-07-2008 12:42 | |
Flora & Fauna |
afscheid van dier morango | 15 | 15-10-2005 11:32 | |
Lifestyle |
Het grote piercingtopic. Luna | 500 | 11-03-2005 14:53 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing topic Verwijderd | 455 | 11-01-2005 02:36 |