Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 20:05
Verwijderd
Ok, ik heb een vriendin (X) (van het uitgaan ken ik haar) die mijn erg geil vind en ik haar ook. Ik ken haar goe en ze is erg aardig.
Ze wil niet echt een relatie met me, maar gewoon voor de seks- actig.

Ik heb vriendin (Z) (van mijn klas) die is erg lief en mooi. ze vind mij wel aardig maar wil niet met me. Ow ja en ik ben erg verliefd op der (denk ik ?? )

Nou zit het zo: Ik ben 17, en ben al een beetje door de pubertijd heen. Met vriendin X heb gezoend enzo (beetje gevoeld).

Als ik zou willen zou ik binnen een maand met X sex kunnen hebben (ik ben nog maagd) en ik doe dit niet. Waarom denk ik dan, want de meeste mensen om me heen verklaren me voor gek dat ik niet sex met der heb. Ik denk dat het misschien ligt omdat ik verliefd ben op Z. maar het zou ook om andere reden kunnen.
Ik weet niet waardoor...
Misschien ben ik wel ouderwets ofzow (ik vind wel dat je sex voor je huwelijk zou hebbe... dus zo erg ouderwets ben ik nou ook weer niet.)
maar heeft een van jullie dit ook gehad?
of nog steeds?
of opmerkingen ofzow?
alvast bedankt

voor de rest heb ik een super leven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2002, 20:31
Verwijderd
Wrom zouw je perce sex moete hebbe.. zoek eerst iemand waar je je helemaal rie-lex bij voelt.. en doe alles gewoon rustig aan..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 08:08
Verwijderd
L&r
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 09:23
love is life
love is life is offline
Wel het valt natuurlijk te zien of je ook nog speciale gevoelens hebt voor X als je er ook iets voor voelt dan zou je er sex mee KUNNEN hebben maar als Z hoort dat je sex hebt gehad met X dan gaat ze toch een rare gedachte over jou hebben denk ik en maak je zeker en vast geen kans bij haar ... Maar denk er toch een keer goed over na en spreek erover met X
succes ermee!!!!

ikke!!!!!!!!!!
Oud 23-06-2002, 12:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
doe het niet... als je ontmaagd wordt, moet je ontmaagd worden door het meisje die je het lief hebt... straks krijg je er spijt van.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 12:30
DEChengst
DEChengst is offline
Grijp je kansen terwijl ze er zijn. Ga dus voor dame X.

-Desecrator
Oud 23-06-2002, 12:39
TefnachT
TefnachT is offline
wat een problemen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:33
Verwijderd
ik denk dat ik weet wat ik doe
ik laat Z, want het wordt toch niks, ze vind me blijkbaar niet leuk (heeft ze gezegd...)
enne... xie wel wat er met X gebeurd... Of Y???
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:42
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
wat een problemen
Oud 24-06-2002, 22:28
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
MrOizo schreef:
Herschrijf X naar een functie van Y, afgeleide daarvan bepalen en gelijkstellen aan 0, even kijken dus waar maximum zit. Succes.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
doe het niet... als je ontmaagd wordt, moet je ontmaagd worden door het meisje die je het lief hebt... straks krijg je er spijt van.
die gedachtengang snap ik niet zo maar dat zal wel aan mij liggen, ik vind 'de ontmaagding' niet echt bijzonder... 't is vaak prutswerk en klote...

(andere eerste keren kunnen wel bijzonder zijn.. maar de ontmaagding, mwah.. neuh.)
Oud 24-06-2002, 23:49
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
of opmerkingen ofzow?
uh.. enigste wat me te binnen schiet = doe wat je gevoel je ingeeft
Oud 25-06-2002, 08:23
cestmoi
cestmoi is offline
Jah, idem als hierboven.
Waarom zou je met iemand sex hebben als je er eigenlijk geen zin in hebt? Omdat ze toevallig geil is en de mensen om je heen je achterlijk vinden dat je je kans niet grijpt ??! Boeiend waarom je geen sex met r wil, al wil je geen sex voor het huwelijk, al durf je het niet, het maakt niet uit wat voor reden, doe t gewoon alleen als je r zin in hebt! Duzzz, als je er zin in hebt doe je t , maar dan zijn je kansen bij meisje Z denk ik wel bekeken als ze elkaar kennen (?) en als je t niet wil, dan doe je t nie.. Klaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten