ik wil er ook een eind aan maken,maar dat ligt me erg moeilijk. de eerste reden (de reden waarom ik m nodig heb) kan ik hier niet plaatsen anders zouden mensen die me kennen kunnen weten wie ik ben,en dat wil ik vermijden (dit probleem zal binnen 2 maand opgelost zijn,dus dan zal ik m niet meer echt 'nodig' hebben)
de 2e reden is dat ik m (ondanks verdwenen verliefdheid) zou missen,hoe vreemd dat ook klinkt. Ik heb een band opgebouwd met zijn vrienden ook,mensen die ik ook zou moeten missen.Ik kan me gewoon niet losmaken ervan maar ik zit met een heel dubbel gevoel tegenover hem (en hij ook tegenover mij heb ik de indruk,het ene moment praat hij over een relatie,het andere moment beweert hij weer 'niet de juiste jongen voor mij' te zijn) Ik wil ondertussen geen relatie meer omdat ik hem niet vertrouw en 'amuseer' me gewoon met hem. We gaan samen weg,hangen wat rond en slapen met elkaar en doen alles wat je in een normale relatie ook doet, op het eerste zicht lijkt dat oke,maar uiteindelijk zit het me nog altijd dwars dat hij zo heeft gelogen,en nu nog steeds tegen anderen zo liegt,omdat ik weet hoe kapot je van zoiets kan zijn. Het lijkt oke (althans,hij denkt dat het oke is) maar voor mij voelt het ergens fake.
Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 11:33.
|