Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 03:58
ick
ick is offline
't gaat om Advanced Server... volgens mij is me confiruratiescherm incompleet ofzo....

want 1) ik moet crtl + alt + del typen voor ik in ken loggen
2) ik heb geen admin password dus ik wil dattie altijd als admin inlogt

dit kon ik met proffessional heel simpel instellen... maar met deze ka ik 't gewoon echt niet vinden!

verders boot ie naar mijn gevoel langzamer op deze (Duron 600, 320 mb) als op me P166 MMX met 48 MB, andere hardware was identiek.... legt dit aan mij of heb ik wat verkeerd gedaan? tips voor sneller booten zijn altijd welkom

en hij is ook niet 100% stabiel... me processor is versleten, i know, maar met XP (sucks ass) crashte die zelfden, en met deze heb ik toch al snel 3x in de week zo'n mooi blauw STOP-errortje voor me neus.... wederom: is dit 'n fout van mij? tips voor meer stabiliteit zijn dus wederom welkom

Thnx a lot,
Robbo Pizzagast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2002, 07:11
Verwijderd
ctrl + ald + del om in te loggen word veel bij vedrijven gebruikt, dit om Brute Force attacks tegen te kunnen gaan..
Dit is een optie die in en uit geschakeld kan worden [in 2k gewoon teminste]

geen admin pw, das je eigen fout..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 07:12
Verwijderd
ennuh, ander vraagje..
waarom AS en niet gewoon Pro?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:02
ick
ick is offline
1) ctrl alt del kon ik met proff wel uitzetten.... maar met deze niet... ken die optie niet vinden... waar moet ik zoeken?
2) admin heb geen password... geen fout, want met proff vroeg die of die automatisch wou aanmelden... av/serv niet

en ik heb advanced server omdat 't stabieler zou moeten zijn als proff... en omdat me proff. cd beschadigd is
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 09:24
Verwijderd
AS is niet stabieler volgens mij..

ennuh, als je zelf beheerders rechten hebt kun je ook veranderen [als je die hebt]

en voor dat ctrl+alt+del idd bij de profielen..
anders weet ik het ook niet meer..

Ik denk dat je bij AS de admin moet bekijken als root bij linux

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:58
ekki
ekki is offline
dat is voor zover ik weet standaard in win2k server. maar je kan het met tweakui wel uitzetten.
server is overigens een stuk 'zwaarder' dan win2k prof. en daardoor idd ook niet sneller. het is ook voor een andere doelgroep gemaakt dan win2k prof.
Oud 22-03-2002, 14:13
ick
ick is offline
Citaat:
McLaren schreef:
AS is niet stabieler volgens mij..

ennuh, als je zelf beheerders rechten hebt kun je ook veranderen [als je die hebt]

en voor dat ctrl+alt+del idd bij de profielen..
anders weet ik het ook niet meer..

Ik denk dat je bij AS de admin moet bekijken als root bij linux

AS is volgens mij echt wel 'n stukkie beter... hoe verklaar je 't anders dat proff 150 dollar kost en AS 9999 dollar? juistenem, betrouwbaarder, kan met merer hardware overweg (like 16 cpu's en 64 GB ram) en gaat gewoon veel beter met je geheugen om.....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:19
Verwijderd
AS is ook multi-user. En dan niet zo als in Windows XP dat je om de beurt kan werken en dat programma's van anderen aan blijven staan, maar écht multi-user.

C/0
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ick schreef:
Ik heb AS en AS is 9999 dollar volgens mij.
Wow. Ervenisje?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:31
ick
ick is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Wow. Ervenisje?

trialversie...

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:36
ick
ick is offline
hey mensen... 't viel me net pas op dat ik geen ctrl+alt+del hoefte te drukken en niet meer me pass wat der nie opstaat hoefde in te vullen! Tweak-UI did the trick...

Thnx Ekki!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten