Ja, voedingssupplement.
Het eerste gedeelte vind ik zoiezo, net als iedereen geloof ik, erg goed. Ik vind alleen dit echt jammer, al is het maar een klein detail:
is nu
aangebrand, hard.
Die komma tussen aangebrand en hard verbreekt echt de vlotheid, ik zou hem weglaten, ook omdat je op andere plekken óók komma's hebt weggelaten terwijl ze er misschien wel horen (ik deel trouwens weg je mening over komma's in dit soort gedichten).
Ik vind de tweede strofe ook knap. De eerste strofe zou je apart als gedicht kunnen nemen, maar dat is wel zonde van die tweede vind ik. Ik ben er nog niet over uit of ik in over-romp-eld de streepjes overdreven vind of niet, het is natuurlijk wel grappig

.
Puntje ter verbetering vind ik toch wel, tsja, je ritme. Het begon wel erg goed, maar ik verlies het bij 'In paniek grijpen wij terug op... sussen' en '(voedingssupplementen)' breekt het helemaal. Ik heb erover nagedacht of dit bijdraagt aan de chaos, maar ik vind snelheid toch belangrijker dan chaos.
Maar toch: een heel knap gedicht en inderdaad wel één van je betere. Het einde vond ik eigenlijk wel leuk, maar het begin heeft meer kwaliteit dus in die zin is het weer zonde om het begin aan het einde vast te laten. Oeh, daar zou ik echt dilemma's over hebben

.