Advertentie | |
|
![]() |
|
Hehehe, tot nu toe heeft bicomet me al bijna Daggerfall en een ministukje Myst V opgeleverd. Niet wat ik zocht, maar wel succesvol. Dank u torrentspy.com
![]()
|
Misschien ga ik dat maar doen, want het nadeel van BitComit blijkt te zijn dat mijn browsers niet meer willen surfen? Kan wel chatten. Terwijl hij niet download met hoge snelheiden ofzo.
|
Verwijderd
|
Nou, het vervelende van het bittorrent-protocol is, dat er nogal eens een grote hoeveelheid connecties worden geopend. Dat wil zeggen dat jouw PC met een heleboel anderen verbonden is. Dat kan het surfen en het 'gevoel' van snelheid soms behoorlijk verneuken.
En, heel belangrijk, zorg ervoor dat de uploadsnelheid niet te hoog staat! Dat zorgt namelijk voor enorme vertragingen. Gewoon even wat met de instellingen spelen. |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja, waarom kies je voor het (nog steeds?) geheugenvretende Azureus ?
|
eMule is walgelijk traag. Het duurt uren voor je downloads op gang komen, en dan nog is het zeldzaam als je boven de 50 kB/s uitkomt... nou ja, een beetje overdreven misschien, maar torrents werken vele malen beter, mits je tenminste toegang hebt tot een goede tracker (d.w.z.: één waar je je voor moet aanmelden, waar al je up- en downloadverkeerd gelogd wordt en van je geëist wordt dat je een fatsoenlijke ratio hebt).
Overigens: uTorrent > Azureus. Zelfde features en downloadsnelheid, maar niet zo enorm log. Echt een fijn progje ![]() Voor kleinere dingen (bijv. muziek) vind ik DC++ wel aardig; moet je wel genoeg dingen hebben om te sharen, bij de meeste fatsoenlijke hubs toch zeker 10/20+GB voor je erin komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seriously, ik ga binnenkort wel eens naar utorrent kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gisteravond, dankzij de encryptie optie van utorrent zat ik totaal aan 500kb/s. Zonder die optie is mn max 200kb/s dus ik was wel heel blij daarmee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, dat was niet echt een succes. edit: was 1.5 idd, wel zo makkelijk om erbij te vermelden ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 11:24. |
![]() |
|
Bedenk wel dat uTorrent een relatief nieuw programma is. Toen het pas uit was zat het natuurlijk vol met bugs, maar de laatste versie (1.5) is IMO best het proberen waard
![]()
||
Citaat:
![]() Het verbaasd me gewoon hoeveel torrents ik daar vind ![]() Gewoon filmnaam programma ding weet ik veel invullen en dan torrent erachter ![]() Als ik iets niet zo snel kan vinden, gebruik ik gewoon google.
||
Citaat:
Mijn kabelexplotant limiteert het torrent verkeer namelijk, ze knijpen het dicht tot 200kb/s hoe ze het doen weet ik niet, maar als ik de encryptie aanzet, gaat utorrent los ![]()
||
Citaat:
![]() Als je utorrent installeerd, hoort hij officieel alle .torrents bestanden te koppelen aan utorrent. Waarom hij erg traag is met mini/maximaliseren zou ik niet weten, misschien moet je eens kijken naar het geheugen/processor gebruik van je computer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is bovendien de taak van de ISP niet om op die manier mensen te naaien. Maar goed, wat doe je ertegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zit wel snor, uT is het enige programma dat dat doet, dus er zal niks mis zijn met mijn harde waren ![]() |
![]() |
|
Het is echt 10 min. werk om een gratis, goed werkend downloadprogramma te vinden.
www.google.com zoekopdracht: Kazzaa Lite K++ LimeWire 4.1 etc etc
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kazzaa is zo 2003 het had nog gekunt als je Ares noemde, maar Kazzaa Lite :') Zoals nare man al zei geloof ik: dat is alleen maar goed om virussen en trojans binnen te halen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |