Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) Zeker, het is heel belangrijk dat je je op je gemak voelt, anders ga je alleen maar dingen achterhouden, en dat helpt je niet. Het lijk mij ook heel erg moeilijk om je op je gemak te voelen bij een onbekende die van je verwacht dat je dingen verteld waar je waarschijnlijk met niemand over hebt kunnen praten. Daardoor is het juist extra goed dat je je nu wel op je gemak voelt en alles kunt zeggen. Je gaat er dan ook met meer 'zin' naartoe vaak omdat je: 1) graag geholpen wilt worden. 2) haar vertrouwen gewonnen hebt. 3) je diegene alles kunt zeggen zonder dat diegene je 1) 'raar' vindt. 2) in de steek laat. 2) Hoelang heeft het bij jou ongeveer geduurd voor je je echt op je gemak voelde?
|
![]() |
Het lijkt mij bijzonder moeilijk om zo'n iemand in vertrouwen te nemen, 'toevallig' ken ik iemand die een therapeute heeft.
En wel, ik vind dat echt supergoed van haar dat zij daar heen gaat. En gewoon met haar praten kan. Er zijn een hoop mensen die dat nooit durven en/of willen proberen. Maar zij wilt dit, ik heb er geen woorden voor hoe goed ik dat vind. Black Crow King- |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien bang om jezelf zo 'open en blood' weer te geven?
|
Verwijderd
|
aan de ene kant vind ik het wel fijn omdat ik zo alles kwijt kan en ze me erbij kunnen helpen, maar van de andere kant vind ik het helemaal niet fijn omdat ik haar eigelijk niet ken en ik klap meestal dicht als we gaan praten...
en ze zeggen dat ik opgenomen moet worden... |
![]() |
||
Citaat:
dan heb je 1) niet de juiste persoon gevonden om het tegen te vertellen 2) toch niet alles goed verteld 3) *andere optie*
|
![]() |
|
|