Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ring = juweel ... Geloof 'm nou maar gewoon. Als 't al anderhalf jaar uit is tussen hen... |
![]() |
||
Citaat:
@ts: Het lijkt me toch vooral iets met je eigen onzekerheid te maken te hebben. Al bij al gaat het maar om een ring. Ook na drie jaar kunnen relaties verbroken worden, maar dat wil niet zeggen dat alle herinneringen en aandenkens mee weggegooid moeten worden. Dat hij haar troost, is ook niks verontrustends. Duidt eerder op zijn goed karakter, en dat hij haar toch nog steeds wil troosten. Is niks mis mee. Trouwens, als ze terug samen waren willen komen, hadden ze daar al anderhalf jaar de tijd voor gehad; dat is niet gebeurd. Zal waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren. Een relatie van drie jaar smijt je niet zomaar aan de kant. Daar was een reden voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is immers algemeen geweten dat als een muts haar vriend laat kiezen tussen haar en zijn beste vriendin/ex/soulmate forever, de boyfriend in kwestie - als ie een beetje verstand heeft - niet eens moet nadenken wie er gedumpt zal worden... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zegt TS er niet bij hé... Mensen hebben nogal de neiging dingen te gaan dramatiseren in zo'n situaties: "oh nee, hij heeft een foto van haar in z'n portefeuille" (Maar ofdat hij daar ook acht foto's van zijn huidige vriendin heeft zitten weet je niet. Of foto's van al z'n vriend(inn)en.) En hij heeft een ring aan die hij van haar heeft gekregen (Maar misschien was het een cadeautje voor sinterklaas, dat hij zelf heeft mogen kiezen. Of misschien vindt ie 'm gewoon mooi. En misschien is dat het énige cadeautje dat hij van haar heeft gekregen dat hij heeft gehouden, heeft ie al de rest de deur uit gekieperd.) En ze heeft bij hem staan huilen (Maar misschien heeft ie daar tien minuten staan denken: "will you just get over it?!" of "ik wou dat ik hier nu met m'n liefje stond ipv met haar, en dan zonder al dat gebler". Maar dat weten we allemaal niet hé. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is haar foto de enigste foto in zijn portomonee?Mijn ex had namelijk ook foto's vanzijn exen in zijn portomonee, maar dan ook van alle exen en van mij. Van dat drinken zou ik me geen zorgen maken, het is al anderhalf jaar uit, als ze elkaar terug zouden willen was dat allang gebeurd. en dan doet ze dat niet als hij al een ander heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 Spelleider | 501 | 08-02-2013 20:17 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Geen titel. Verwijderd | 18 | 26-09-2004 22:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |