Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en is inderdaad kewl; kleine zaaltjes; veel leuker dan groot (vinnik) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
6x al?? WOW! en is het elke keer zo duur?? twas een rib uit mn lijf hoor dat kaartje. maar ok, twas de moeite wel erg waard... en hoewel ik al heeeeeeeeeeel lang geen bush meer geluisterd had, ben ik nu helemaal vol adoratie ![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 17:22. |
![]() |
||
Citaat:
nieuwe gitarist is btw koel... op het begin leek ie een beetje verlegen maar hij kwam behoorlijk los ![]() en gavin heeft nog voor jellerd gezongen ![]() en ik had een onderonsje met de drummer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben naar Oosterpoort in Groningen geweest, vonnet echt geweldug!!!
Hele relaxte zaal, je kon lekker binnen zitten en hoefde niej buiten staan te w88 tot de zaal open ging.... De zaal zelf was best wel klein, zwaar relaxt ![]() Het publiek was erg enthousiast, in t begin (eerste nummers) waren ze zwaar dood, niemand springen enzow..maar daarna kwam iedereen los ![]() ![]() ![]() Ik vond het concert onwijs gaaf, geluid was goed, stem van Gavin is echt zoooooww moowjjjjj enne hijzelf ook wel ![]() Echt grappig om te kijken hoe sommige mensen reageren als ze em aangeraakt hebben enzow...*waaahhh ik heb em aaaaangeraaaaaaakttttt* helemaal flippend enzow..ghe ![]() ![]() Ik vonnet zeer de moeite waard om zo ver te reizen en zoveel voor et kaartje te betalen, het concert was supergaaf!!!! Vooral de uitvoering van Glycerine live....*zucht* echt zoo gaaf dat et liedje zow veranderd is, eerst heel mooi en dan een geweldig springnummer ![]() En t voorprogramma was ook wel leuwk, Rosemarys Sons, alleen jammer dat ze men favo liedje niej deden (Cheyenne) maargoed.... Als ze weer wat dichterbijer komen, a'dam ofzow, ga k er zeker weer heen ![]() De t shirts enzow waren idd belachelijk duur, k heb 30 euro ( ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Toch (bijna-)WMD in Irak? Gatara | 68 | 06-11-2006 00:15 | |
'Massavernietigingswapens niet de reden voor oorlog' Blitzkrieg Bop | 106 | 23-06-2003 20:20 | |
Wapens die waarschijnlijk gebruikt gaan worden in oorlog tegen Irak Gatara | 42 | 07-03-2003 10:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |