Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
mensen die een verzekering op naam van hun ouders zetten, zijn net zo goed strafbaar en kunnen net zoveel gedonder krijgen bij eventuele schade, als mensen die gewoon niet verzekerd zijn. Immers, bij grote schades zal een verzekeringsmaatschappij het een en ander controleren - en ja, daar gaan ze ver in - en als men dan tot de conclusie komt dat de auto van zoonlief is en op naam van pa verzekerd is, krijg je geen rooie cent uitgekeerd en een boete als beloning. slim hoor, die twee tientjes per maand die je bespaart. als je het geld niet hebt om een verzekering te betalen, dan moet je geen auto kopen. @ts : dit soort dingen kun je bij je verzekeringsmaatschappij navragen. Sowieso, je hebt aan ze moeten doorgeven wat voor auto het is en je hebt een polisblad gekregen, dus ben je verzekerd. Behalve Centraal Beheer doet Unive overigens ook niet moeilijk over jongeren en snelle auto's. (wel over dure auto's, op een vage manier. Maar ze verzekeren ze wel allemaal, t kost alleen een beetje).
||
Citaat:
![]() Daarbij vind ik 'zonde geld' om elke maand 70 euro meer neer te leggen dan noodzakelijk is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voordat je een auto koopt weet je toch dat t geld gaat kosten ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of ze moet als regelmatige bestuurder staan ingeschreven, dan is er niks aan de hand. |
![]() |
||
Citaat:
@vlep'un : als het haar auto is, of zij is de hoofdbestuurder, dan is die auto helemaal niet goed verzekerd. Als zij opgegeven heeft dat ze regelmatig bestuurder is, zal die premie ook duurder worden. Wat dacht jij, dat er idioten bij een verzekering werken of zo ?
||
Citaat:
Ik blijf erbij dat ik het onzin vind om zo schrikbarend veel voor een verzekering te moeten betalen. Geen een vriend/ vriendin van mij heeft het op eigen naam staan overigens. (Niet dat ik het daarmee goed wil praten). Het geld heb ik technisch gezien wel, maar dat kan ik ook nuttig op een andere manier besteden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf ik bij mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En al dat geneuzel over ik betaal het zelf bla bla genoeg geld. Hoe dom kun je zijn, iedereen wil toch graag flink wat euro's uitsparen? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe dom kun je zijn, betalen voor een gefraudeerde verzekering waar je nooit wat aan zult hebben... (ook als het voertuig op naam van iemand anders staat, maar jij bent degene die het voertuig als hoofdvoertuig gebruikt, ben je strafbaar en onder de polisvoorwaarden van elke nederlandse verzekeraar simpelweg niet verzekerd. Doe het dan goed, betaal dan gewoon geen premie. Immers, alles wat je betaald aan premie voor zo'n 'verzekering' gooi je gewoon weg, aangezien je bij serieuze schade zelf de schadeclaims mag gaan betalen.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder raad ik het af om je auto te verzekeren op naam van je ouders zonder daarbij de vermelding te maken dat jij de hoofdbestuurder bent. Als jij een ongeluk veroorzaakt en de verzekeringsmaatschappij vindt het de moeite om uit te zoeken of jij de regelmatige bestuurder bent, ben je gewoon echt niet verzekerd. Bij mijn broer is zo'n onderzoek gedaan, nadat hij met de auto van m'n ma een ongeluk had veroorzaakt. En het ging toen om slechts iets van 1500-2000 euro. Gelukkig voor hem is m'n ma wel de regelmatige bestuurder en gebruikt m'n broer de auto maar 1 x per week ofzo. Heel erg diep zijn ze in dit geval niet gegaan met het onderzoek. Maar als het schadebedrag op enkele tienduizenden euro's komt (denk aan medische kosten of herstel van een vangrail, naast de autoschade) wil ik niet weten wat ze allemaal gaan onderzoeken. En dan wil ik de rekening ook niet gepresenteerd krijgen. Op naam van m'n ouders kan mijn autoverzekering ook de helft goedkoper, maar wat heb je eraan om premie te betalen terwijl je een groot risico loopt dat de verzekering toch niet uitkeert in geval van schade? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik zal het 'ns opzoeken, of het nou per maand is of per kwartaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
overigens is het wel legaal als je gewoon aangeeft dat jij de regelmatige bestuurder bent, gewoon vragen aan die verzekeringslui.
||
Citaat:
@JCG : een brommer is altijd goedkoper he.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn mening daarover is dan ook dat ik het redelijk belachelijk vindt, die 100 pk. Op 150 pk zou ik de grens wat logischer vinden. Dan praat je pas echt over de sterkere en/of snellere auto's op de Nederlandse wegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|