Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 00:48
Unhappily Ever After
Unhappily Ever After is offline
Zijn er hier toevallig mensen die NNs programmeren (C/C++ zo mogelijk, MSVC6 of evt GCC), evt. een 3D API kunnen gebruiken en amateuristische cognitie-psychologische of AI programma's willen maken? Alleen om jezelf verder te ontwikkelen op dit gebied.

Ik ben leerling 4 VWO Na-richting en vroeg me af of der hier medeleerlingen zijn die ook interesse hebben in programmeren van deze vage progs. Zo jah reageer hier ff
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2002, 05:00
MrOizo
MrOizo is offline
(off topic)
Ey
(/off topic)
Oud 23-03-2002, 08:37
Chimera
Chimera is offline
Jaja. Een 3D API gebruiken om een AI te maken. Volgens mij zit je gewoon te zwammen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:37
Unhappily Ever After
(off-topic)
Ey Oizo :-D wa een mongolen forum hier
(/offtopic)

Chimera: neuj, AI/Alife progs maken, en om het wa boeiender te maken in 3D
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 20:27
McMotion
McMotion is offline
goedzo

maar wel een slotje

wat maakt het jou nou uit wat voor programmeeromgeving mensen gebruiken?? en wat heeft die 3D api er nou mee te maken.. tuurlijk je kan AI progs grafische uitwerkingen laten hebben en hun zooi weer laten geven met een 3D api maar waarom je zegt niet eens wat voor AI programma's je bedoelt dus hoe kunnen mensen dan weten of ze daar een 3D api voor zouden gebruiken
Oud 23-03-2002, 22:31
Unhappily Ever After
huh een slotje? wtf is da?

ik zoek gewoon leeftijdsgenoten die AI (NNs dus, te zien aan de topic..) coden. NNs, GA GP da soort dingen.

ps. waarom voelen mensen op forums de behoefte zich zo vijandelijk op te stellen.. beetje onduidelijkheid meteen allemaal pogingen tot dissen en zo.. get a life ppl
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:36
Unhappily Ever After
oh enneuh AI wordt veel gebruikt in games en zo, daarom is het handig als iemand ook 3d kan coden.
trouwens als je geen interesse hebt in maken van deze progs reageer dan niet. hou je commentaar voor je en ga door naar de volgende thread waar je relax kan zeiken over dingen die er niet toe doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:46
Verwijderd
Fuck, je lult zó ontzettend hard uit je nek dude.

Okay. Fact. Je zit op Scholieren.com. Jij vraagt C/C++-programmeurs. Op Scholieren.com. Er zullen er vást een paar zijn die dat behoorlijk kunnen, dat aantal zal echter wél op één hand te tellen zijn.
Om over de rest van je 'verzoeken' maar te zwijgen.

Nee, deze post is duidelijk met de achterliggende gedachte 'kijk mij eens gooien met interessante termen' gemaakt. Mocht het niet zo zijn ben je nóg vrij stupide bezig dat je dat *hier* vraagt.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:54
Unhappily Ever After
je hebt gelijk, gefrustreerde scholieren.com forum mensen vind ik zo cool, hoop dak ze hiermee duidelijk maak hoe slim ik wel nie ben :-D mensen met dezelfde interesse zoeken mag niet als er toevallig interessante termen (zoals jij ut noemt) voor nodig zijn? en ookal zou ik willen offshowen met mn skills, wat's je probleem man? nerd

mare.. ik ken 2 leerlingen die ook AI coden, en ik d8 da der hier misschien meer mensen waren die da ook doen. evt om meer te leren of code te schijven voor PWS.

trouwens Doberman irritante gast, kun je nie lezen? Der staat volges mij duidelijk "Niet reageren als je geen interesse hebt".. ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten