Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 18:30
JustMe88
JustMe88 is offline
Ik heb dit jaar voor het eerst een vakantie geboekt bij Beachmasters. Wie heeft er ervaring met deze organisatie? Is het bevallen? Of juist niet ?
Advertentie
Oud 28-05-2006, 19:51
MZ87
MZ87 is offline
zou ik ook wel willen weten jah aangezien ik nu ook een reis via beachmasters heb geboekt
Oud 29-05-2006, 12:50
gurl19
gurl19 is offline
Kvond het super. We konden altijd bij ze terecht. En ze organiseerde leuke activiteiten!! De tourleiders waren ook gezellige jonge mensen.

Maar van de campings hoorde ik ook negatieve verhalen. (blanes) Ze waren vies en er was soms van alles mis. En het campingpersoneel jatte gewoon alles uit je tent. En beachmaster deed er niets aan. Het jatten was ook bij ''de wijk' beachmasters het ergste.
Oud 01-06-2006, 15:01
zoef de haas
zoef de haas is offline
t is wel goed te doen hoor
gezellige reisleiding inderdaad en je hoeft niet perse mee te doen aan activiteiten maar t is wel erg gezellig ook de kroegentochten enzo

waar ga je heen trouwens? 2 vriendinnen en een klasgenoot gaan dit jaar mee als reisleidsters nl
Oud 02-06-2006, 14:16
JustMe88
JustMe88 is offline
Ik ga naar Blanes dit jaar. Vorig jaar was het Calella, dat was erg leuk, dus ik hoop dat het dit jaar weer geweldig wordt!
Oud 03-06-2006, 17:40
gurl19
gurl19 is offline
op een camping dan? Want van een camping in Blanes.. weet ff niet welke hoorde ik zoveel negatieve dingen van.
Oud 04-06-2006, 15:52
JustMe88
JustMe88 is offline
nee, niet op een camping. We zitten in een hotel.
Oud 05-06-2006, 12:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Als je het leuk vind om met debiele breezer lui, 538/TMF fans op vakantie te gaan, dan zou ik vooral bij Beachmasters boeken. GVD, wat hebben wij (vrienden van me en ik) ons vergist, toen we bij BM boekten. Wat een vervelend volk, zeg!

Ik zou voor wat meer diepgang gaan. Zelfs op een zuipvakantie.
Advertentie

Regels voor berichten