Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2006, 00:42
Verwijderd
Beste mensjes,

ik heb een andere pc gekregen, daar heb ik zelf heel lief leuk aardig en schattig een eigen kastje bij gekocht, maar nou is mijn vraag, kan ik ook mijn frontpanel gebruiken die in de kast zit?
USB Werkt, maar het gaat mij om het geluid wat ook in het frontpanel zit.
in de handleiding van mij Creative SB Live! 5.1 kaart staat niet veel (hier een "afbeelding" ) en op mijn moederboard is ook niet iets van "front sound" of iets in die geest te bekennen.
mijn moederbord is een MS E7205 Master-L (MS-9126).
weet iemand of ik dus geluid aan de voorkant gebruiken of niet?

Greet*z LuLLoW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2006, 08:46
Jolt
Jolt is offline
Als je het via je moederbord doet, zit ergens een jumper die je dan moet weghalen zie je handleiding hiervoor, en dan nog een kabel met de connectors op het moederbord vast maken.

Zie gewoon je handleiding, zal ook bij je geluidskaart moeten staan.
Oud 07-04-2006, 08:54
M@rco
M@rco is offline
Op je moederbord aansluiten zou wel moeten kunnen, maar op die Creative kaart gaat je gewoon niet lukken.
Oud 07-04-2006, 10:16
Verwijderd
op mijn moederboard heb ik me eige al de ****** zitten zoeken in het boekje, maar daar staat alleen Front USB in, maar dat kan kloppen want wat ik nu heb is een server moederboard.
op die creative kaart moet toch ook een defenitie van die pinnetjes zijn, want als je die afbeelding bekijkt, staat bij die pinnetjes onderaan, wel AUD_EXT, kan wel es proberen om hem daar op aan te sluiten. Maar heb je anders dan echt zo'n Live! Drive nodig. want om nou dat ding te kopen om geluid aan de voorkant te hebben, nee.

Laatst gewijzigd op 07-04-2006 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 12:02
dafelix
dafelix is offline
op je geluidskaart kan 't wel (ik heb dezelfde kaart), die pinnentjes (onderaan op de foto) zijn geschikt om daar een front-panel op te zetten, echter kan ik die krengen nergens vinden (behalve eentje die meer dan 80 USD kostte)

je kan ook via de COM-poort een front-side-control-panel bouwen (deze zijn ook los te koop), vooral op GoT zijn ze daar gek van
Oud 07-04-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 07-04-2006 @ 09:54 :
Op je moederbord aansluiten zou wel moeten kunnen, maar op die Creative kaart gaat je gewoon niet lukken.
Dit is juist. Creative-kaarten laten niet toe dat je een algemene front-out gebruikt, zoals in veel A-Open-kasten zit. Ze accepteren alleen hun eigen frontpanels die natuurlijk veel geld kosten. Wil je per se een aansluiting naar het front dan zul je zelf moeten solderen of een Creative-frontpanel kopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten