Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 14:17
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Ik heb een goede vriendin.Ze is marokaans en ze is al bijna 19 jaar. In de laatste 4 jaar van haar leven heeft ze niks meer dan haat en pijn voor haar gezinsleden gevoeld ( broer etc zus, ma,pa) Ze heeft dan ook besloten om van huis weg te lopen vandaag. Ik ben bang dat ik gedreigd word door haar familie leden, omdat ze denken dat ik wel weet waar ze is. Maar het punt is dat ik het echt niet weet, want dat heeft ze express niet gezegd. Het punt is ook dat alleen haar broertjes en zussen mij kennen , dus niet haar ouders. Ben dus ook nooit bij haar binnen geweest etc. Want ze woont ver. Ik ken haar al 2 jaar lang van school. Wat moet ik doen?? Ik ben echt heer erg bang dat ze mij wat aan gaan doen
Oud 20-04-2006, 14:24
T_ID
T_ID is offline
Aangifte doen bij de politie en hen veel plezier wensen met uitleggen voor de rechter.

Als je duidelijk maakt dat je verwacht dat ze achter je vriendin aanzitten en verwacht dat ze daarbij geweld zullen gebruiken gaan ze waarschijnlijk wel met die mensen praten.

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 14:36.
Oud 20-04-2006, 15:16
Verwijderd
Oud 20-04-2006, 16:45
Verwijderd
Dit heeft niet zo veel met religie te maken, als je bedreigd bent kan je misschien een topic openen op WG&R
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten