Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2006, 20:35
77-eline-11
77-eline-11 is offline
hallow iedereen

ik denk dat dit een veel voorkomend probleem is, dus misschien kunnen we er met veel mesen over praten.
stel je dit eens voor:

Je bent een meisje, en je bent smoor op een jongen. Je bent al eens eerder verlieft geweest maar er kwam een andere meid tussen, die na 3 keer vreemd gaan is gedumt. Nu ben je opnieuw verlieft op dezelfde jongen, alleen je hebt 1 probleem: je hebt totaal geen zelfvertrouwen!! Je bent onwijs verlegen, en weet niet waar je het over moet hebben tegen zo iemand. Je hebt nooit onderwerpen waarmee je samen kunt lachen..

Je bent onzeker.. onzeker over je uiterlijk.. waardoor je minder makkelijk met mensen praat. en al helemaal niet met HEM.. Je wilt natuurlijk weten of diegene ook op jou verlieft is, maar belangrijker is: hoe kan je diegene laten zien dat je hem nog steeds zo leuk vind?? nogmaals: je bent enorm verlegen en niet goed in gesprekken voeren omdat je 0% zelfvertrouwen hebt! Dus op iemand afstappen: dat kan dus echt niet!!

Wat zou je doen?
Advertentie
Oud 08-04-2006, 20:42
Zwoek
Zwoek is offline
Waarom open je nou nog een topic?
En ik denk nog steeds dat je het niet veel anders kunt laten merken dan het gwn te vertellen, of veel oogcontact te zoeken.
Oud 08-04-2006, 20:43
Verwijderd
Eén topic over dit onderwerp lijkt me idd wel voldoende.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1391021
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten