Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik het over een dockingstation heb ben ik nieet van plan het toetsenbord te gaan gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb je natuurlijk als voordeel dat het systeem veel mobieler is dan een vergelijkbaar desktopsysteem. Je hoeft trouwens geen 2x DVI te hebben, je kunt ook 1x DVI en 1x VGA hebben, dan gebruik je gewoon een VGA -> DVI verloopstuk, probleem opgelost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
er zijn laptops met SLI (2 videokaarten gelinkt) en misschien hebben die wel 2 dvi's. google even. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En waarom zou het geen desktop vervangen? Gaat prima hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En prestaties zijn onzin, want je kunt over het algemeen gewoon iets vergelijkends kopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als je echt mobiliteit wilt, zit er inderdaad niets anders op.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hoewel ik die 17" echt te groot vind... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mijne was al niet goedkoop (in de winkel rond de 1500 euro 4 maanden geleden) maar ook deze heeft maar 1 DVI. |
![]() |
||
Citaat:
Heb je geld, dan is dat dockingstation geen bezwaar en is de mobiliteit mooi meegenomen, maar dat levert dan weer het volgende probleem op. Een laptop presteert altijd minder dan een desktop. Koop je een superdeluxe laptop die enigszins in de buurt zou moeten komen van een high-end desktop systeem (wat per definitie al onzin is), dan betaal je al gauw het twee- of drievoudige voor de laptop en zit je in mobiele toestand aan een batterijduur van, als je geluk hebt, ten hoogste 3 uur. Koop je een low-end laptop, dan erger je je thuis kapot aan de matige prestaties in high-end toepassingen. Na een jaar begint de laptop ook weer achter te lopen op de markt en 2 jaar na aankoop ligt de laptop op de plank, want hij is niet fatsoenlijk uit te breiden naar een beter systeem, dus zul je voor een compleet nieuw systeem moeten kiezen. Doe mij maar een desktop, dan heb ik tenminste een fatsoenlijk high-end systeem voor een redelijk bedrag en kan ik er ook nog eens stevig aan "editen". Als ik dan nog mobiel wil zijn, koop ik er nog wel een tweedehands low-end laptop bij die ik zo inricht dat ik er op kan doen wat ik wil doen als ik mobiel ben.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.apple.com/macosx/bootcamp/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij bedoelt een Powerbook, en die heeft maar 1 dvi out en geen vga. Die kost (als je geen korting krijgt als student bijvoorbeeld) minimaal 2250 (aangezien je sowieso moet upgraden naar 1gb geheugen)
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Help, meerdere schermen bij m'n laptop naamvergeten! | 10 | 07-05-2010 20:35 | |
Software & Hardware |
[Vista RC1] BSOD Verwijderd | 20 | 09-10-2006 21:13 | |
Software & Hardware |
[New] Systeem T_om | 14 | 23-11-2005 18:49 |