Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2006, 07:54
druiveke
druiveke is offline
ik weet het even niet meer...

2maand geleden kwam ik in contact met een super jongen (25j)
alles klikte onmiddelijk
alle gebied schieten we goed op met mekaar, lachen, uitgaan, praten,...
op 2maand zijn we bijzonder hard naar mekaar toe gegroeid, slapen de helft van de week samen, doen vanalles samen...

alleen voel ik me door 1 ding niet goed.

hij gaat elk jaar met een oude school- vriendengroep op vakantie...
zijn ex (2jaar uit, maar heeft toch nog pijn wanneer ze ons samen ziet) zal ook daar aanwezig zijn..

elke keer wanneer ik dat meisje zie kruip ik in men schelp, ze is heel anders dan mij, (wat zoekt hij in mijn type plots?)
wat gaat het dan zijn als ik mee ga met hem op vakantie?

ik wil mee want het lijkt me super gezellig, kom met enkele van zen vrienden al heel goed overeen. 1kende ik voordien al maar die komt maar de helft van de tijd mee op vakantie

toch twijfel ik
want ik ga me daar waarschijnlijk niet super lekker voelen.
ik ken zen vrienden maar ze zijn naturlijk niet mijn echte vrienden..
ik voel me slecht wanneer ik dat meisje zie... maar aan de andere kant als ik weet dat hij daar 15dagen is en besef dat zij daar ook ergens rondloopt (camping)

somige momenten wil hij precies super hard dat ik mee ga, andere momenten zegt hij dat hij het spijtig zou vinden als ik niet me ga maar hij zich wel zou amuseren...

verlede week besloot ik om mee tegaan, hij was precies zeer happy;
enkele dagen geleden zag ik het meisje en voelde me super lastig, kroop in men schelp..
dus verteld eik dat ik niet mee zou gaan, hij zei dat hij dan ook niet zou gaan...
maar vandaag kom ik te weten dat hij heeft gezegd

'men vriendin zal waarschijnlijk niet meegaan, ik ga wel mee'

jah wat moet ik daarvan denken?
zou jij meegaan?
wil hij me eigenlijk wel mee? misschien heb ik het meeste schrik dat hij het gewoon vraagt mar eigenlijk liefst alleen wil gaan...
hoe zou jij reageren?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2006, 08:27
WolterB
WolterB is offline
Je denkt te veel door en haalt te veel doenscenario's in je hoofd heb ik het gevoel.

Dat hij met vrienden op vakantie gaat, staat voor hem al vast, zo veel is duidelijk. Als je een goede vriendengroep hebt voor een alngere tijd, wil je samen dingen doen en deze vakantie is er blijkbaar één van.
Daarbij is het goed dat je een bestaande vriendengroep niet verwaarloost voor een vriendin, want vriendschappen zijn erg belangrijk om goed te onderhouden.

Als jij met hem mee gaat op die vakantie, dan moet dat jouw beslissing zijn, jij moet dat willen. Voor je vriend zal het een toeviging zijn voor de vakantie als jij meegaat, maar hoe hij zich opstelt ten opzichte van jou vind ik totaal niet vreemd.

Verder weet ik niet of je het er al over hebt gehad met je vriend, hoe jij je voelt bij zijn ex. Als jij daardoor gaat twijfelen, is hij degene die de twijfels weg kan nemen. Ook moet je je goed bedenken dat hij nu voor jou heeft gekozen en niet voor haar. Jij bent degene die hij leuk vindt en niet haar.

En mocht je alsnog meegaan op de vakantie, dan kan je proberen zijn ex te ontlopen of evt/ een gesprek met haar aangaan waardoor je haar beter leert kennen en misschien minder teruggetrokken reageert ten opzichte van haar.
Oud 25-04-2006, 10:20
Zebra
Zebra is offline
Ik zou gewoon meegaan. Ik heb al niet zoveel met dat hele ex-en gebeuren, maar dat heeft er waarschijnlijk gewoon mee te maken dat ik behoorlijk zelfverzekerd ben op dat gebied, persoonlijk denk ik dat het voor haar moeilijker moet zijn dan voor jou. Vooral omdat je aangeeft dat zij het toch wel moeilijk vind om jullie samen te zien, maar hij nu toch voor jou gekozen heeft.

Als ik jou was zou ik haar gedurende jullie vakantie gewoon wat beter proberen te leren kennen, zoals WolterB ookal zei. Dat zorgt er misschien ook voor dat je in de toekomst anders reageert op haar aanwezigheid.
Oud 25-04-2006, 11:43
Orpheo
Orpheo is offline
hier weer het devies: praten! praat met je kerel, en speel open kaart. altijd beter dan maar zelf gaan zitten kniezen.
Oud 25-04-2006, 12:07
druiveke
druiveke is offline
veel kan hij er niet aandoen
hij zegt dat hij niets meer voor haar voelt ed..

in men vorige relatie mochten vrienden en koppels niet 'gemengd worden...
de vriendin was voor in de week
en vrienden zijn voor de weekend mee op stap tegaan...

met hem doe ik wel allerlei gezellige dingen en zowel ik al hij kennen mekaars vrienden...
ik denk dat ik eerder twijfel of HIJ wel wil of ik mee ga...

omdat men vorige relatie nog niet zo lang gedaan is
he ik nu geen zin om al die nare gevoelens te hebben.
soms denk ik dat ik hem beter los laat en zie wel wat er gebeurd.

als ik mee ga ga ik denken dat ik er ongewenst ben
en als ik thuis zit.. te denken hoe zij daar ook loopt... dan geef ik me een beeje gewonnen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 12:09
Verwijderd
Van wie hebben vrouwen toch dat rare idee dat mannen speciaal op zoek gaan naar een bepaald 'type'? Mannen willen geen type, ze willen tieten. Als ze dat eenmaal hebben, kijken ze daarná wel of het karakter een beetje bevalt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 13:39
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2006 @ 13:09 :
Van wie hebben vrouwen toch dat rare idee dat mannen speciaal op zoek gaan naar een bepaald 'type'? Mannen willen geen type, ze willen tieten. Als ze dat eenmaal hebben, kijken ze daarná wel of het karakter een beetje bevalt.
Wat ben ik blij dat we niet allemaal hoeven te generalliseren en dat niet iedereen denkt zoals jij
Oud 25-04-2006, 13:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
oei... nou krijgen we allemaal verdrietige/onzekere meisjes hier...

wat een bullshit...
Oud 25-04-2006, 14:44
druiveke
druiveke is offline
"Voor je vriend zal het een toeviging zijn "

een wat?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 15:01
I C U
I C U is offline
Citaat:
druiveke schreef op 25-04-2006 @ 15:44 :
"Voor je vriend zal het een toeviging zijn "

een wat?
toevoeging.
Oud 25-04-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 25-04-2006 @ 14:39 :
Wat ben ik blij dat we niet allemaal hoeven te generalliseren en dat niet iedereen denkt zoals jij
Citaat:
snoopy schreef op 25-04-2006 @ 14:42 :
oei... nou krijgen we allemaal verdrietige/onzekere meisjes hier...

wat een bullshit...
Een hardnekkig misverstand, zo blijkt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 18:12
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oud 25-04-2006, 18:51
Verwijderd
Gewoon meegaan. Je hebt nog even de tijd om te leren dat je niet in je schulp hoeft te kruipen als je haar ziet. Je hoeft geen vriendinnen te worden, maar als je nou leert normaal met haar om te gaan scheelt dat dan op die vakantie weer. En het is toch sund als je niet meegaat en die leuke tijd laat schieten door haar?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 18:52
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Waar gaan ze heen? Als het een beetje op een reisbare afstand is kan je ook nog besluiten mee te gaan en als je het niet naar je zin hebt terug te gaan, of gewoon uberhaupt een paar daagjes meegaan.
Ik zou zelf niet meegaan, maar dat is puur omdat ik niet de buitenstaander wil zijn (het is toch zijn vriendengroep, ik hou ook niet van vrienden/vriendinnen die hun vriend/vriendin overal mee naartoe sleept, af en toe is prima maar verder). Als je besluit niet mee te gaan kan je ook gewoon die periode volplannen met leuke dingen . Maar als je zin hebt om mee te gaan dan moet je gewoon lekker meegaan, en niets van die ex aantrekken (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 15:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dan kan je net zo goed een vatsig vriendje nemen. Die hebben ook tieten. Sterker nog, die hebben ook nog een penis, dus kan je hem ook nog pijpen en zelf van achteren gepakt worden.
Oud 29-04-2006, 16:40
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
druiveke schreef op 25-04-2006 @ 13:07 :
Wat is dat echt voor bullshitidee
Oud 29-04-2006, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 29-04-2006 @ 16:31 :
Dan kan je net zo goed een vatsig vriendje nemen. Die hebben ook tieten. Sterker nog, die hebben ook nog een penis, dus kan je hem ook nog pijpen en zelf van achteren gepakt worden.
Je snapt best wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:18
Angeloes
Angeloes is offline
Als eerste hij is bij jou omdat hij jou leuk vindt.

Het klinkt misschien vreemd maar ondanks het meisje dat je niet mag...heb je wel eens met haar gepraat?Misschien voelt zij zich ook wel zo om jou, misschien is het wel een leuke meid met wie je enorm kan lachen??
Laat de gedachte van dat is zijn ex even los en zie dr als een gewone meid.

Over je vriend: praat idd. met hem. Open kaart spelen wadeert hij meer dan dat jij je mond houdt.

Loes
Oud 30-04-2006, 13:29
Releric
Releric is offline
Wat sommige mensen zich aanstellen hè... Misschien moet je eens proberen je drang naar controle los te laten. Je hebt namelijk geen controle, als het mis gaat gaat het mis en daar kun jij helemaal níets aan doen.

Dus kun je maar het beste ervan genieten.
Oud 30-04-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 25-04-2006 @ 13:07 :
En in je vorige relatie moest je vantevoren intekenen in zijn agenda voor je kon neuken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten