![]() |
|
Als ik naar school moet dan ga ik een uurtje of 12 / 1 / 2 slapen. en om half 8 weer op. dat ook meestal op vrijdag, want ik moet zaterdag vaak weer vroeg werken.. zaterdag wordt het dan misschien iets later en dan slaap ik zondag tot 10 / 11 uur ofzo (ga nooit uit ofzo)
ben vrij moe jah ![]() maar in de vakantie is het anders, slaap vaak niet voor een uur of 4 /5 en sta dan niet voor 12en op, maar als ik dan ineens moet werken om 8 uur dan slaap ik nog steeds pas om 4 uur dus heb ik heel weinig slaap jah ik ben nog steeds moe ![]() ![]()
|
![]() |
Zo heel weinig slaap k niet.. en toch voel k me wel dagelijks beetje moe maar jah, misschien moet k nog altijd wennen aan mijn nieuwe uurtjes van het laatste jaar.. wat wel is is dat k in t begin van de nacht niet in slaap kan geraken, dan plots slaap k als een blok en wordt k niet meer wakker
x
|
Normaal ga ik wel op tijd (= tusen 22:00 - 23:00) naar bed, alleen in de vakantie echt niet... alleen moet ik toch altijd om 5:00 op (krantenwijk). En als na 3 uur slaap die wekker weer gaat voel je je best wel even verrot ja
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Meestal ga ik om 11 uur naar bed en dan ga ik meestal nog even muziek luisteren en slaap ik uiteindelijk tussen half 1 - 1 uur.
's ochtends wordt ik als ik niet naar school hoef meestal om 11 uur wakker en als ik naar school moet om 7-8, soms 9 uur. Alleen in de vakantie is dit allemaal nog wel eens anders, want vannacht ging ik om 11 uur naar bed, maar viel ik pas om 4 uur in slaap.. En soms wordt ik ook in de vakantie al om half 7 wakker ofzo, maar echt moe ben ik dan niet. |
![]() |
|
![]() |
ga je op tijd naar bed Nee
vroeg weer op Ja, zo rond 7 uur blijf tot diep in de nacht feesten/achter de computer plakken om vervolgens de ochtend erna om een uur of één 's middags wakker te worden? jaa lang feesten maar wel weer vroeg op (maar das alleen in de vakantie zo En heeft dit gevolgen voor je lichaam/gezondheid? ja ben 's ochtends heel erg moe, maar dat trekt wel weer weg paar uurtjes later[/B] |
![]() |
|
[QUOTE]******** schreef:
[B]ga je op tijd naar bed Uurtje of 12 vroeg weer op Ja, om 7 uur blijf tot diep in de nacht feesten/achter de computer plakken om vervolgens de ochtend erna om een uur of één 's middags wakker te worden? Nee ik blijf meestal computeren tot 12 uur en feesten tot 5 uur en de volgende ochtend word ik dan meestal om een uurtje of 9/10 al weer wakker! [b]En heeft dit gevolgen voor je lichaam/gezondheid? nee hoor ik zit prima in mijn vel en dit is mijn gewone ritme.
|
Ik ga meestal rond half 11 of elf uur naar bed. Het gebeurt zelden dat ik echt lang achter de pc blijf plakken. Naar de disco ga ik al helemaal niet.
Ik slaap in de vakantie vaak lang uit, dus in de vakantie ben ik meestal wel uitgerust genoeg. Buiten de vakantie moet ik er altijd vroeg uit en meestal heb ik dan ook behoorlijk wat te doen, dus dan wordt het ook later. Dat merk ik wel goed, dan ben ik een stuk moeier.
|
Verwijderd
|
Als ik naar school moet ga ik meestal rond 22.00-22.30u naar bed en sta ik rond een uur of 7.00 fris en fruitig naast mijn bed. In de tentamenweken slaap ik van 22.00u tot 4.00u ofzo, das iig de bedoeling. In de vakantie ga ik rond 23.00u oid naar bed en sta ik rond 9.00u op, tenzij we weggaan, dan eerder.
Uitgaan doe ik niet echt vaak (en als ik het doe ga ik wel redelijk op tijd (1.00uur oid) naar huis. Als ik op moet passen ben ik ook wel eens laat thuis. Dan ben ik de volgende dag iets moeier, zeker als ik er dan vroeg uit moet. Ik ben altijd moe, hoe lang ik ook slaap, dus ja. Ik probeer wel altijd aan de 8 uur slaap te komen, ongeveer dan. Als ik vroeg op moet, ga ik op tijd naar bed, als ik niet vroeg op moet ga ik later naar bed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vast wel wat invloed op mijn gezondheid, ik ben iig aan het eind v/d week uitgeput en moet dan een hele lading slaap inhalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Binnekort ga ik fulltime werken, half 8 mn nest uit, 6 uur weer thuis, en dan word ik zeker weten ongezonder. Ik slaap niet voor 1 uur, dus ik slaap minder, en bovendien krijg ik sochtends echt geen hap eten door mn strot. Ook niet als ik het probeer. En de dag duurt veel te lang en de avond veel te kort (of ik nu werk of niet). Ik vind dat ochtenden er zijn om te slapen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Aan de andere kant moet ik eens leren rond 1 uur echt te slapen.. gisteren lag ik om kwart voor 1 al in bed en ik heb me tot 3 uur liggen vervelen (ik voelde me beetje ziek dus kon niet echt wat gaan doen) :/
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik naar school moet en vroeg op moet (7.00 uur) dan ga ik om half elf slapen. Als ik wat later op kan dan ga ik rond elf uur slapen. 's Ochtends doordeweek sta ik tussen 7 en 9 uur op.
In het weekend ga ik rond 0.00 / 0.30 uur slapen en sta ik meestal tussen 10 en 12 op. Ik moet in het weekend echt bij slapen wil ik door de week een beetje wakker ben. Ik heb eigenlijk 9 uur slaap per nacht nodig. Ideaal voor mij is om van elf tot acht te slapen maar dat lukt helaas zelden omdat ik veel vaker vroeger op moet.
|
![]() |
Ik zit op unief dus blijfm eestal elke dag wel laat op tot 1u voor een gwone dag (cantus ofzo), tot 3-4u als het td is en tot 6-7u als we op café blijven plakken en het is gezellig marginaal
![]() Beïnvloed mij dat? ja de eerste maand van't academiejaar wel, sindsdien ben ik het gewoon en er is weinig verschil aan mij te merken aangezien ik het elke dag doe... |
![]() |
|
Ik ga door de weeks meestal rond 10/11 uur naar bed, en dan sta ik om 7 uur/half 8 op. Als ik naar een feest ga (naar kroegen e.d. ga ik nooit) ben ik vaak om 7 uur thuis en slaap ik ongeveer tot 12 uur/ half een.
Ik vind wel dat mijn bioritme aardig klopt, al zou ik wel door de weeks iets later naar bed willen gaan. Maar het werk dat ik doe is best vermoeiend wat er voor zorgt dat om 22.00 mijn ogen al dicht vallen. |
![]() |
|
![]() |
Tijdens schoolweken slaap ik toch wel rond 23 uur, 7 a 8 uur weer op staan.
Ben sowieso wel een ochtendmens, houd er niet van om de hele middag in bed te liggen. In het weekend ga ik als ik niet uit ga om iets van 0.00 uur slapen, na uitgaan verschilt, maar sta eigenlijk nooit na elven op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ga meestal rond een uur of 1 slapen en 8/9 uur weer uit bed.. in het weekend moet ik 'sochtends vroeg werken dus dan ga ik meestal 4 uur naar bed en ga er ook rond 8/9 uur uit.
maar nu een week vakantie ga ik lekker 5 dagen uitslapen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 |