Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2007, 17:03
Honey16
Honey16 is offline
Hey iedereen,,
Ik zou heel graag op ijshockey willen gaan, ik heb een beetje op internet rond zitten surfen maar daar werd ik niet veel wijzer van. Ik vroeg me af of je zonder ervaring op ijshockey kan gaan (gewoon voor de lol, niet dat ik erin door wil gaan) en waar dat zou kunnen en waar ik er info over zou kunnen krijgen,,
T lijkt me namelijk super vet! Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2007, 09:03
Verwijderd
waar woon je? want dan kan je iets in de buurt zoeken, en er zijn ijshockeyscholen voor mensen die t absoluut niet kunnen, alleen zitten er vooral hele kleine schattige kindjes... maar mij is verteld dat je je daar ook aan kan melden. en verder, hoe oud ben je? want anders zou ik jeugdrecreanten of een studententeam zoeken, dan zit je nergens aan vast en is t niveau tenminste haalbaar maar zoek op internet naar ijshockeyclubs in jouw buurt en neem contact op zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 20:10
Sawyer
Sawyer is offline
Ik speel zelf nu 11 jaar ijshockey. Alleen als je in een grote stad woont zal het gaan lukken, aangezien er maar een heel beperkt aantal ijshockeybanen met ijshockeyclubs in Nederland zijn. Verder kan ik het je niet aanraden om op latere leeftijd te beginnen, dan word het wel lastig. Maar goed je geeft aan het puur voor het plezier te willen doen, dus go for it zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Welke positie zou jij spelen bij allerlei teamsporten? (VUL HIER IN!)
DaaF
44 07-07-2010 16:57
Vrije tijd NHL Ijshockey
Verwijderd
75 30-11-2006 21:25
Vrije tijd Als je ijshockey ziet...
Kirk22
8 26-02-2002 14:56
Vrije tijd De Winter Spelen
Verwijderd
8 20-01-2002 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.