Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is net zoiets als "mijn windows loopt steeds vast" met antwoord : " heej Linux loopt nooit vast, installeer die maar." |
![]() |
||
Citaat:
Oh, nou Firefox/linux ondersteund het niet eens en IE zegt: De pagina die je hebt gevraagd, kan niet worden gevonden. De pagina is mogelijk tijdelijk niet beschikbaar of is niet langer op onze servers aanwezig. Controleer of je het juiste adres hebt getypt. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je contact opnemen met . Terug naar de startpagina van . Het lijkt me gewoon vrij simpel, Microsoft moet dit fixen ![]()
|
Bedankt dat je weer contact opneemt met MSN Hotmail.
Mijn naam is Thijs en ik begrijp dat je problemen hebt met het uitschakelen van de RTF-editor op je MSN Hotmail account. Ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken en het spijt me dat we je probleem niet eerder konden oplossen. De onderstaande stappen nemen wat tijd in beslag om te voltooien, maar je systeem zal daarna optimaal ingesteld zijn om van onze MSN-producten en -services gebruik te maken. We willen je vragen het volgende te doen: 1. Internet Explorer optimaliseren a. Open Internet Explorer, klik op Extra en vervolgens op Internet opties. b. Onder de tab Algemeen, klik op Cookies verwijderen en vervolgens op OK ter bevestiging. c. Klik vervolgens op Bestanden verwijderen en selecteer "Verwijder alle offline bestanden". Klik op OK. d. Klik op Geavanceerd en vervolgens op Standaardwaarden instellen. e. Klik op Beveiliging en volg onderstaande stappen: - Configureer "Vertrouwde websites". a. Klik op Vertrouwde websites en vervolgens op Websites. b. Vink "Serververificatie vereist" aan en type in het witte veld *.hotmail.com. Klik op toevoegen. c. Herhaal deze stap voor *.passport.com en *.msn.com om deze toe te voegen aan Vertrouwde websites. d. Zorg ervoor dat het beveiligingsniveau is ingesteld op Laag. Als dit niet het geval is, klik op Standaard of verplaats het schuifje naar het laagste niveau. - Configureer de Internetzone. a. Klik op Internet. b. Controleer of het beveiligingsniveau op Gemiddeld is ingesteld. Als dit niet het geval is, klik dan op Standaard of verplaats het schuifje naar Gemiddeld. - Configureer Beperkte websites. a. Klik op Beperkte websites. b. Controleer of het beveiligingsniveau is ingesteld op Hoog. Als dit niet het geval is, klik dan op Standaard of verplaats het schuifje naar Hoog. c. Klik op Sites en verwijder de genoemde websites door ze te selecteren en vervolgens op Verwijderen te klikken. f. Klik op de tab Privacy en klik op Sites. In het veld "Website adres" type je "hotmail.com", klik vervolgens op Toestaan. g. Herhaal deze stap voor "passport.com" en "msn.com". Klik vervolgens op OK. h. Controleer of het beveiligingsniveau op Gemiddeld staat. Als dit niet het geval is, klik dan op Standaard, onderaan de pagina. 2. Installeer de nieuwste versie van Microsoft DirectX (alleen voor Microsoft Windows). Volg de instructies op onderstaande website om dit te doen: http://www.microsoft.com/windows/dir...ds/default.htm 3. Als je onlangs veranderingen op je computer hebt aangebracht, probeer dan deze ongedaan te maken. a. Update software b. Installeer/verwijder software. c. Software opnieuw configureren (met name firewalls, anti-virus software en pop-up blockers of enige andere software dat het Internet verkeer controleert of in de gaten houdt. 4. Internet Explorer repareren. Opmerking: als je problemen ondervindt met Internet Explorer, ga dan naar onderstaande website om te bekijken welke opties je hebt om contact op te nemen met Microsoft voor ondersteuning voor Internet Explorer: http://support.microsoft.com/contactus Internet Explorer repareren voor Windows Xp met Service Pack 1 Gebruik de functie Systeembestanden controleren om alle beveiligde bestanden op je computer te scannen: a. Klik op Start en Uitvoeren b. Type in sfc /scannow en klik op OK. Opmerking: Je kunt gevraagd worden om de Windows XP (SP1) installatie-cd. Internet Explorer repareren voor Windows Xp met Service Pack 2 a. Klik op Start b. Klik op Uitvoeren c. Type in iexplore.exe /rereg en klik op OK. Internet Explorer repareren voor Windows 98 en ME a. Klik op Start, Instellingen en vervolgens op Configuratiescherm. Dubbelklik op Software. b. Klik op Microsoft Internet Explorer 5 en vervolgens op Toevoegen/Verwijderen. Kies dan voor huidige versie van Internet Explorer repareren en klik op OK. Als je een oudere versie van Internet Explorer hebt dan 5.5, doe dan het volgende. a. Open een Internet Explorer venster en ga naar www.microsoft.com/downloads b. Zoek naar Populaire downloads en klik op "Internet Explorer 6 Service Pack 1" c. Volg de instructies om de software te installeren. Bedankt dat je MSN Hotmail gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Thijs MSN Hotmail Support Team
|
|