Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2007, 21:28
punkstar
punkstar is offline
Programma over Nederlandse vrouwen die strijden om een man uit Alaska.

"De vier stoere mannen uit Alaska hebben kennisgemaakt met hun Nederlandse vrouwen in de eerste aflevering van From Alaska with Love. Ook de mystery man is ontmaskerd. Het is de artistieke John Wilcox. Josja, Angelique en Fiona maakten kennis met deze bijzondere Alaskaan. Wie van deze vrouwen zal hij kiezen?

Presentator en ‘transatlantische koppelaar’ Roeland Fernhout begeleidt deze en de andere negen vrouwen in hun onderlinge strijd om de gunst van de vier ruwe bolsters. Uiteindelijk sluit elke man slechts één vrouw in de armen. "

Elke maandag om 20:30 op RTL5.

Wie kijkt dit ook? Ik vond het erg vermakelijk
Oud 04-09-2007, 06:46
Signy
Signy is offline
Ik heb het vorige week gezien... het laatste half uurtje dan, en het is leuk!
(Die gast in die kilt )

Gisteren heb ik het niet kunnen zien, maar ik haal het online wel in.
Oud 04-09-2007, 15:45
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb het vorige week ook gezien.
Het concept is natuurlijk niet erg origineel, maar dat hoeft ook niet.
Vorige week was de voorstelaflevering, dus nu zal het wel leuker worden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 15:53
punkstar
punkstar is offline
http://www.rtl.nl/reality/fromalaskawithlove/video/

hier kun je de afl terug zien
Oud 05-09-2007, 18:51
Verwijderd
Ik heb het beide keren gezien en vind het leuk. Zou alleen wel graag meer 'actie' momenten zien, dus gewoon hoe ze met die man praten en doen, nu is het vooral gesprekken met Roeland over hoe iedereen zich voelt en wat ze denken.
Stoer programma
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:26
Noddy
Noddy is offline
Oh wat leuk!! Ik dacht eerst dat het weer een van die miljoen vreselijke datingprogramma's zou zijn maar ik vind het echt leuk. Ik vind ook alle mannen echt superleuke mannen!
Oud 08-09-2007, 10:06
Signy
Signy is offline
Ooooh net afl 2 gezien en die John (volgens mij heten er 3 John ) die brandweerman, is lieffffff.
Ahhh en horny volgens mij
Oud 09-09-2007, 11:23
Verwijderd
Ik heb er één keer een stukje van gezien, en wat mij opviel was dat de vrouwen die meededen allemaal geen echte goede reden hadden om mee te doen aan het programma. De meesten vonden het 'gewoon leuk'. Bovendien ergerde ik me heel erg aan het Engels van die vrouwen. Hadden ze daar niet wat beter ontwikkelde types voor kunnen selecteren? Of ligt het aan mij?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:05
Signy
Signy is offline
Oh die Jeff
Oud 12-09-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er één keer een stukje van gezien, en wat mij opviel was dat de vrouwen die meededen allemaal geen echte goede reden hadden om mee te doen aan het programma. De meesten vonden het 'gewoon leuk'. Bovendien ergerde ik me heel erg aan het Engels van die vrouwen. Hadden ze daar niet wat beter ontwikkelde types voor kunnen selecteren? Of ligt het aan mij?
Bij sommigen is het Engels inderdaad wel een beetje beschamend, maar ach, ik stoor me er niet zo aan; als zij er tevreden mee zijn
Ik had ook liever gezien dat er vrouwen waren die er helemaal voor zouden gaan, maar ik heb bij allemaal het idee dat ze veel te vast aan NL zitten... Ik begrijp ook wel dat je er niet helemaal voor kán en wil gaan, omdat de kans groot is dat je teleurgesteld gaat worden...

Ik van John Connan (zo heet 'ie toch?) duidelijk het leukste, hij is heel normaal, lekker rustig en fijn. De andere John's vind ik allebei te overdreven. En Jeff... Mja, ook weer zo overdreven. Niets voor mij. Op John Connan zou ik nog wel kunnen vallen (*kuch* )
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:45
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Ooooh net afl 2 gezien en die John (volgens mij heten er 3 John ) die brandweerman, is lieffffff.
Ahhh en horny volgens mij

jaa volgens mij ook
Oud 12-09-2007, 21:39
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik van John Connan (zo heet 'ie toch?) duidelijk het leukste, hij is heel normaal, lekker rustig en fijn. De andere John's vind ik allebei te overdreven. En Jeff... Mja, ook weer zo overdreven. Niets voor mij. Op John Connan zou ik nog wel kunnen vallen (*kuch* )
Welke John bedoel je?
Reageren

Regels voor berichten