Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 13:58
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Hey! (Het is miss een lang verhaal maar I NEED HELP)

Woensdag 22 maart moest ik weer beginnen met een nieuwe strip maar ben dat vergeten en heb toen de pil pas donderdag 23 maart geslikt rond 11 uur. Dus ik heb een stopweek gehad van 8 dagen en ik heb ergens gelezen dat dat absoluut niet mag en dat een stopweek van 7 dagen maximaal is en dat als je een stopweek hebt van 8 dagen dat je dan een kans hebt dat de eicel wel vrijkomt. In de stopweek heb ik sex gehad met mijn vriend maar daarna ook gewoon. Verder heb ik de pil gewoon doorgeslikt tot vrijdag 7 april. Toen ben ik in slaap gevallen omdat ik zo moe was...en zondag 9 april ben ik hem ook vergeten en dit waren dus 2 pillen in de derde week van de strip. Niet zo slim dus... Gister dinsdag 11 april was mijn laatste pil van de strip en had opeens bloedverlies overdag best wel wat maar s'nachts helemaal niet en s'avonds..Ik heb gelezen op internet dat als je zwanger bent, kan het voorkomen dat je wat licht roze bloed afscheidt op het moment dat de embryo zich nestelt in de wand van de baarmoeder. Dit gebeurt 8-10 dagen na de ovulatie, dus iets eerder dan je menstruatie, terwijl ik pas altijd op een zaterdag ongesteld moet worden, zou het dus kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Vanmorgen was ik ook heel erg misselijk en heb krampen in me buik. Ik ben ook steeds eerder moe en kan s'nachts haast niet slapen. Kan iemand mij helpen?? Wat denken jullie?

Groetjes + kus Laura
Oud 12-04-2006, 13:59
freakinaround
freakinaround is offline
-> l&g
Oud 12-04-2006, 14:00
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
l&g??????????
Oud 12-04-2006, 14:03
Verwijderd
lichaam en gezondheid
Oud 12-04-2006, 14:04
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-04-2006 @ 15:03 :
lichaam en gezondheid
ja kan ook zet hem daar maar op als niemand weet wat ik ermee aan moet
Oud 12-04-2006, 14:04
Verwijderd
En verder denk ik dat je het beste gewoon even een zwangerschapstest kunt kopen bij de drogist (zes euro ofzo), dan weet je het tenminste zeker. De kans is denk ik niet bijster groot dat je zwanger bent, maar ik zou het er niet op gokken.
Oud 12-04-2006, 14:05
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-04-2006 @ 15:04 :
En verder denk ik dat je het beste gewoon even een zwangerschapstest kunt kopen bij de drogist (zes euro ofzo), dan weet je het tenminste zeker. De kans is denk ik niet bijster groot dat je zwanger bent, maar ik zou het er niet op gokken.
Thx, maar waarom denk je dat dan??
Oud 12-04-2006, 14:16
Roos
Roos is offline
Waarom doe je het in hemelsnaam onveilig met je vriend, nadat je WEET dat je de 1e pil van je strip bent vergeten?
Dan is de pil onveilig inderdaad.

Ook als je 2 pillen vergeet in de 3e week is hij onveilig.

Ik zou dus afwachten of je ongesteld wordt. Als je niet ongesteld wordt in je stopweek, niet met een nieuwe pilstrip beginnen (want dan is een zwangerschaptest niet nauwkeurig), en een zwangerschapstest doen.

Trouwens, laat je niet gekmaken door al die 'verschijnselen' zoals buikpijn enzo. Dat heeft waarschijnlijk niks met een zwangerschap te maken.
Oud 12-04-2006, 14:19
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-04-2006 @ 15:16 :
Waarom doe je het in hemelsnaam onveilig met je vriend, nadat je WEET dat je de 1e pil van je strip bent vergeten?
Dan is de pil onveilig inderdaad.

Ook als je 2 pillen vergeet in de 3e week is hij onveilig.

Ik zou dus afwachten of je ongesteld wordt. Als je niet ongesteld wordt in je stopweek, niet met een nieuwe pilstrip beginnen (want dan is een zwangerschaptest niet nauwkeurig), en een zwangerschapstest doen.

Trouwens, laat je niet gekmaken door al die 'verschijnselen' zoals buikpijn enzo. Dat heeft waarschijnlijk niks met een zwangerschap te maken.
ja maar ik ben nu al soort van ongesteld
Oud 12-04-2006, 14:20
Roos
Roos is offline
Nou gelukkig maar, dan zal je waarschijnlijk niet zwanger zijn he
Oud 12-04-2006, 14:20
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
sweetgirl00 schreef op 12-04-2006 @ 15:19 :
ja maar ik ben nu al soort van ongesteld
als ik vanaaf een zwangerschapstest zou doen is die dan betrouwbaar??
Oud 12-04-2006, 14:21
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-04-2006 @ 15:20 :
Nou gelukkig maar, dan zal je waarschijnlijk niet zwanger zijn he
maar ik heb dit op internet gelezen als je een paar dagen voordat je ongesteld moet worden bloed verliest kan het betekenen dat je eicel innessteld.
Oud 12-04-2006, 14:22
zeep007
zeep007 is offline
er zitten toch ook pilboekjes in die doosjes, lees dat eens.
volgens mij is het het onverstandigst je in de eerste week een pil vergeet en in de laatste week een pil vergeet.
Als je in de eerst week 1 vergeet, moet je het en week met condoom doen volgens mij. Als je in de laatste week 1 vergeet moet je een hele maand doorslikken.
In het geval van 2 vergeten etc. weet ik niet.
De kans dat je zwanger bent kunnen wij niet zeggen, er is natuurlijk wel een kans dat het wel het geval is, maar net zo dat het niet het geval is.

Dus antwoord op je vraag geven kunnen wij niet, maar dat kan een zwangersschapstest van de drogist wel.

Succes.
Oud 12-04-2006, 14:24
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 12-04-2006 @ 15:22 :
er zitten toch ook pilboekjes in die doosjes, lees dat eens.
volgens mij is het het onverstandigst je in de eerste week een pil vergeet en in de laatste week een pil vergeet.
Als je in de eerst week 1 vergeet, moet je het en week met condoom doen volgens mij. Als je in de laatste week 1 vergeet moet je een hele maand doorslikken.
In het geval van 2 vergeten etc. weet ik niet.
De kans dat je zwanger bent kunnen wij niet zeggen, er is natuurlijk wel een kans dat het wel het geval is, maar net zo dat het niet het geval is.

Dus antwoord op je vraag geven kunnen wij niet, maar dat kan een zwangersschapstest van de drogist wel.

Succes.
Thx, ik ga vanaaf kijken en anders zaterdag want dat is de dag dat ik echt ongesteld moet worden!
Oud 12-04-2006, 14:38
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
sweetgirl00 schreef op 12-04-2006 @ 14:58 :
- Aaneenrijging van slordigheden-
Kan jij niet beter de prikpil of het spiraaltje nemen, want de verantwoordelijkheid van het slikken van de pil kan je, als ik zo het verhaal lees, nog helemaal niet aan.
Oud 12-04-2006, 14:42
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 12-04-2006 @ 15:38 :
Kan jij niet beter de prikpil of het spiraaltje nemen, want de verantwoordelijkheid van het slikken van de pil kan je, als ik zo het verhaal lees, nog helemaal niet aan.
Haha grappenmaker ik kan de pil echt wel aan hoor wat weet jij er nou van?!
Oud 12-04-2006, 14:56
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
sweetgirl00 schreef op 12-04-2006 @ 15:42 :
ik kan de pil echt wel aan hoor
uh... je verteld hierboven juist het tegenovergestelde.
Oud 12-04-2006, 15:22
Verwijderd
Lijkt met sterk dat je nu al buikkrampen e.d. hebt. Prolly menstruatiepijnen en is er niets aan de hand. Vriendin van me had dat ook, die doos liet zich onveilig zonder pil neuken, en toen was ze opeens zwanger en had ze overal kramp en werd ze moeder. Na 3 weken werd ze ongesteld.
Oud 12-04-2006, 16:04
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Als je dat kon, had je dit topic niet hoeven openen

Verder hoort dit in het grote piltopic op L&G en zou ik voortaan ook maar met condoom gaan neuken als je EN de eerste pil van je strip en OOK nog eens 2 pillen in de derde week van je strip vergeet.
Oud 12-04-2006, 16:50
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Jij wel hoor, jij wel Jij woont zeker in zo'n groot huis waar allemaal mensen in witte jassen rondlopen en waar je de hele dag met bomen mag praten?

Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 16:52.
Oud 12-04-2006, 17:05
AngelLena
AngelLena is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769

Regels voor berichten