Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2006, 22:19
PatJe007
PatJe007 is offline
Yoo..

tjeCk, Kheb n vriiendin.., en..uuh..we hebben het er al eens over gehad, tijdje geleden over verder gaan, maar daar kwam uit dat zij het nog niet wou, er nog niet aan toe was, Okee cool..kan ik begrijpen he...( allebei onze 1ste keer..)
maar..das al tijd geleden, en ik had toen ook duideliCk gemaakt dat ick haar niet meer zo zou betasten als als zij het toCh neit goed vond, ze zei dat mag je gerust..vind iCk helemaal niiet erg..maar hoe weet ik dan tijdens dat we aan het zoenen zijn als ze er klaar voor is, kbedoel voor meer..pijpen/beffen..jeweetwel..

Laterzz!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:20
AngelLena
AngelLena is offline
dat geeft ze zelf wel aan, en mocht je twijfelen, je hebt een mond buiten voor dat soort zaken ook nog gekregen om te vragen

Offtopic: je typstijl kan ook gewoon in ABN, is wat makkelijker leesbaar en nodigt ook meer uit voor nuttige en ontopic replies
Oud 11-04-2006, 22:21
Nona
Nona is offline
iCk...

Als ze er klaar voor is geeft ze dat vanzelf aan, tot die tijd zul je rustig af moeten wachten en lieve kusjes geven.
Oud 11-04-2006, 22:36
whertus
whertus is offline
Haastige spoed is zelden goed zeggen ze wel eens vaker... klopt ook wel

Het wachten is t zeker wel waard want als ze klaar voor is dan krijg je echt de tijd van je leven.. geloof mij

groetjes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:36
bamiPoep
bamiPoep is offline
zij is er klaar voor. duideliCK
Oud 11-04-2006, 23:11
Optima
Optima is offline
wat een kuttekst

uit protest lees ik het niet en bied ik je een cursus NEDERLANDSE TAAL aan
Oud 11-04-2006, 23:16
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
PatJe007 schreef op 11-04-2006 @ 23:19 :
Yoo..

tjeCk, Kheb n vriiendin.., en..uuh..we hebben het er al eens over gehad, tijdje geleden over verder gaan, maar daar kwam uit dat zij het nog niet wou, er nog niet aan toe was, Okee cool..kan ik begrijpen he...( allebei onze 1ste keer..)
maar..das al tijd geleden, en ik had toen ook duideliCk gemaakt dat ick haar niet meer zo zou betasten als als zij het toCh neit goed vond, ze zei dat mag je gerust..vind iCk helemaal niiet erg..maar hoe weet ik dan tijdens dat we aan het zoenen zijn als ze er klaar voor is, kbedoel voor meer..pijpen/beffen..jeweetwel..

Laterzz!!
Ik zou gewoon nog maar even wachten. In de tussentijd lijkt het me verstandig als je moeite doet om fatsoenlijk Nederlands te leren typen, dit komt namelijk heel zielig over.
Oud 11-04-2006, 23:34
Verwijderd
Citaat:
PatJe007 schreef op 11-04-2006 @ 23:19 :
Yoo..
Heb ik met je geknikkerd ofzo?

[sarcasme] Ik denk dat ze over een maand, 2 weken en 3 dagen er wel klaar voor is [/sarcasme]

Nee, serieus: je moet gewoon op het woord van je vriendin afgaan. Als zij er niet klaar voor is, is ze er simpelweg niet klaar voor. Je kan haar wel die kant op pushen, maar dan kan je je afvragen of het jezelf om je vriendin te doen is, of om de seks...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 06:53
PatJe007
PatJe007 is offline
eeJ

Jah kom op 'bout mijn schrijkunsten, dat was mn vraag niiet..
maar..uuh het is duidelik dat ze het zelf wel zou aangeven wat jullie zeggen, maar..ik mag overal komen? maar toch ook weer niet helemaal, alsjesnapt wat iCk bedoel..mm

Laterrz
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 07:56
Verwijderd
Citaat:
PatJe007 schreef op 12-04-2006 @ 07:53 :
eeJ

Jah kom op 'bout mijn schrijkunsten, dat was mn vraag niiet..
Nee, maar daardoor zouden wel een heleboel mensen je stuk gaan lezen. Het is echt onleesbaar.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 08:22
Verwijderd
Je mag pas neuken als je normaal Nederlands kan typen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:12
Verwijderd
met dat taalgebruik begreep ze misschien ook helemaal niet waar je het over had toen je het aan haar vroeg.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:14
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-04-2006 @ 08:56 :
Nee, maar daardoor zouden wel een heleboel mensen je stuk gaan lezen. Het is echt onleesbaar.
onleesbaar?? k vind het prima te lezen!

ontopic:
Als je vriendin er klaar voor is dan geeft ze dat zelf wel aan door wat verder te gaan, gewoon alles rustig aandoen en niks overhaasten
Oud 12-04-2006, 09:26
KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
sjek schreef op 12-04-2006 @ 09:22 :
Je mag pas neuken als je normaal Nederlands kan typen.
Ben ik het volledig mee eens.

Je typt alsof voel je jezelf een coole gangsta..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 09:35
Nona
Nona is offline
Oké, vervolgafspraken voor dit topic.
- Dat de TS niet leesbaar schrijft is duidelijk, daar hoeft niet meer op gewezen te worden.
- De TS gaat zijn best doen normaal Nederlands te typen.

Een beter forum begint bij jezelf.
Oud 12-04-2006, 09:43
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het lijkt me dat jullie er gewoon over moeten blijven praten, vraag haar waarom en waarop ze wil wachten en dan kom je er vanzelf achter wanneer ze er klaar voor is.
Oud 12-04-2006, 10:32
Verwijderd
Je kunt stapje voor stapje verder gaan. Niet meteen erop duiken. Als je gewoon rustig aan doet en daarbij haar de kans geeft om het te zeggen als ze iets niet wil (en niet elke twee seconden gaan vragen alsjeblieft... maar als ze verlegen is, is af en toe 'vind je het goed als ik dit doe?' of 'vind je dit fijn?' vragen wel handig; je kunt ook gewoon zeggen 'zeg het maar als je vindt dat ik ergens mee op moet houden', zodat zij niet verlegen is om dat ook echt te zeggen), dan merk je vanzelf waar ze wel en niet aan toe is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:04
KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Oke, ontopic dan maar.

Je kan hier wel vragen hoe en wat, maar de enige die jou kan vertellen of ze er klaar voor is, dat is zijzelf. Ik zou zeggen heb het er eens met haar over, dan weet je hoe ze er nu over denkt en heb je gelijk je antwoord.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten