Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
x 999 ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik hoop op Rabo of Davitamon-Lotto.. eigenlijk elk team behalve Quick Step en geen Quick Steps in de top 10 ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2006 om 11:49. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.worldweather.org/062/c00194.htm Dus als we die link moeten geloven ziet het er slecht uit voor degenen die hopen op regen. ![]() Shit, zag ik gisteravond bij de NOS dat die verdomde Marathon van Rotterdam dezelfde dag is. Dat betekent dus dat de live uitzending waarschijnlijk pas rond een uur of 2 begint denk ik. Naja, dan maar eerder op Sporza inschakelen en niet bij de NOS. Eigenlijk ook beter, want het commentaar van die Belgen is veel leuker. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daar worden toch wat buitjes verwacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niets tegen Boonen, maar die heeft vorig jaar al gewonnen ![]() Een zege voor Flecha zou natuurlijk ook super zijn! En van de Nederlanders hoeven we weinig te verwachten vrees ik, Knaven rijdt voor Boonen, misschien dat ie een kansje heeft als Boonen valt ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat Hincapie gaat winnen.
||
Citaat:
maar dit slaat natuurlijk nergens op. ![]()
||
Citaat:
Ik heb overigens echt medelijden met de Discovery's. Hincapie op een vervelende manier uit de koers (hoe kan een stuur nou zomaar afbreken?) en na afloop nog twee renners die gedeklasseerd worden... het zat ze niet mee.
||
Citaat:
Sterke overwinning, Boonen had de benen niet en Van Petegem reed echt te passief, maarja dat is beter dan Flecha die zichzelf echt moet leren om in te houden.. Jammer van Hincapie, was benieuwd geweest hoe het af was gelopen met hem er bij.
||
![]() |
Citaat:
Het had trouwens wel ergere gevolgen voor hem kunnen hebben. Ik ken een jongen waarbij ook het stuur was afgebroken en die kon naar de plastische chirugie. |
![]() |
||
Citaat:
Mooie race!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Cancellara reed erdoorheen toen de lichten branden, maar de slagbomen nog niet naar beneden waren, als ik het goed heb begrepen. Dat kun je een renner natuurlijk veel minder verwijten. Maar het is wel enorm stom dat die trein daar langskwam natuurlijk, dat soort dingen moeten beter geregeld kunnen worden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Roubaix peaceflower | 18 | 16-04-2007 08:42 | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 Verwijderd | 500 | 24-08-2005 10:43 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker? Mr.Oizo | 28 | 12-05-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
De Beste Sporter Ooit Wielrenner_R | 87 | 11-08-2004 16:47 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Parijs-Roubaix B@RTOLI | 34 | 14-04-2003 18:39 | |
Vrije tijd |
Het Nederlandse wielrennen? vreselijke fout | 7 | 19-04-2002 09:23 |