Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 21:16
TRXD
TRXD is offline
Misschien een beetje een verwarrende titel maar het gaat over het volgende:

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die weten waar ik meer informatie kan vinden over bootverbindingen door heel de wereld.

Ik ben voornamelijk geinteresseerd in verbindingen tussen India en Afrika (Somalie). Is hier iets van op internet te vinden of vraga ik nou ergens naar wat eigenlijk niet bestaat of mogelijk is? Ik ben heel benieuwd.

Ik hoop op wat reacties/ tips.
Advertentie
Oud 05-04-2006, 22:32
Cartosa
Cartosa is offline
Op de lonelyplanet fora stelde iemand die vraag ook onlangs. Denk dat het antwoord was dat meeste veerdiensten afgeschaft zijn doorheen de jaren. Je kan wel nog van India naar bv Yemen en Oman, maar dan zit je nog ver van Somalië natuurlijk.

Maw, doorzoek die fora eens, daar zitten zeker mensen die, als het ooit bestond, het gedaan hebben. thorntree.lonelyplanet.com
Oud 06-04-2006, 18:23
TRXD
TRXD is offline
@ Cartosa: Bedankt voor de goede tip! Ik ga daar zeker eens op kijken. Jammer dat er veel van die veerdiensten zijn afgeschaft want het leek me een hele mooie ervaring eens zo lang op een schip te zitten!

Als er nog meer mensen zijn met tips zijn ze heel welkom.

Cartosa nogmaals mijn hartelijke dank!
Oud 20-04-2006, 13:45
Verwijderd
Heb jij zoiets laatst ook op Fok! gepost?
Oud 20-04-2006, 20:20
TRXD
TRXD is offline
Ja, klopt. Daar kwamen iets meer reacties maar dat ligt er natuurlijk ook wel aan dat het er iets drukker is.
Oud 21-04-2006, 06:27
akumabito
akumabito is offline
Zo lang op een boot = kut. Bedenk je dat die veerdiensten nou niet bepaald de modernste en meest luxueuze schepen gebruikten. De faciliteiten aan boord waren (zijn?) zeer beperkt. En zo'n schip doet er wat, twee weken over? Zoiets?
Oud 22-04-2006, 13:10
Verwijderd
Citaat:
TRXD schreef op 20-04-2006 @ 21:20 :
Ja, klopt. Daar kwamen iets meer reacties maar dat ligt er natuurlijk ook wel aan dat het er iets drukker is.
+ mensen die er meer verstand van hebben, hier lult iedereen maar wat raak meestal
Oud 22-04-2006, 19:06
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
MCH schreef op 22-04-2006 @ 14:10 :
+ mensen die er meer verstand van hebben, hier lult iedereen maar wat raak meestal
Ja het lijkt erop dat daar wat meer mensen zitten die er iets meer verstand van hebben. Is op zich ook wel logisch.

akumabito: dat het wat minder luxe is maakt me niet uit. Ook mag het ook wel even duren.
Advertentie

Regels voor berichten