Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, wij hebben dat ook wel es (hebben ene beetje in crisis gezeten daarmee maar zijn er nu te boven hoor.. ik leer dat relativeren en hij houdt er meer rekening mee). Hij moet altijd op dienst enzo. Heeft 't me eigenlijk weer geflikt.. volgende week heeft ie heel de nacht dienst.. terwijl ie eigenlijk zei dat ie hem toch niet zou doen. Nu gaat ie toch. Tja, na ene paar keer, dan verwacht je dat al en wordt je nie meer boos. Maar ik steek het hem toch door hoor.
En als hij dan belooft een dag weg te gaan, dan houdt ie zich daar wel aan. da's dan wel weer leuk. Vandaar, een beetje geven en een beetje nemen, altijd handig. Hopelijk geeft je vriend binnenkort een beetje meer..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb dat ook meerdere keren gehad heel vaak zelfs,
had me vriend gezegd dattie een paar uurtjes in het weekend vrij had[ ik had hem al 6 dagen niet gezien en wou hem dolgraag zien] dus ik vraag zo : hey kan ik met jou samen zijn dan die 3 uurtjes??[ want hij had die dag daarvoor en die andere dag daarvoor ook al met zijn virend opgetrokken] zegt ie : nah beetje saai zo, ik denk dat ik huiswerk ga doen het hele weekend dus ik kan niet afspreken , alleen zaterdag [die drie uurtjes dus] dus ik vroeg zo : afspreken dan?? hij : nee da's zo saia , zegt ie dattie waarschijnlijk toch niks gata doen, bel ik zijn moeder die dattie bij zijn vrienen was.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het belangrijkste in het leven is het zoeken van een goede balans tussen uitersten en dat geldt hier ook. Natuurlijk is het niet goed om je vrienden te laten vallen als je een relatie krijgt, maar andersom moet je in een relatie ook tijd en energie steken. Je moet dus een balans zoeken tussen tijd doorbrengen met je vrienden (ouders, broers, zussen, enzovoort) en je relatie. En dan is het niet zo dat je alle tijd tot op de minuut moet verdelen, maar je moet je tijd wel zo proberen te verdelen dat je zowel je vriendschappen als je relatie in stand kunt houden. Jouw vriend kan die balans duidelijk niet vinden. Het is duidelijk dat hij zijn vrienden niet wil verwaarlozen, en bij veel mensen staat dat hoog in het vaandel en voel je het ook een beetje in hun houding, maar je moet het dus niet gaan overdrijven. Als je niet bereid bent om tijd en energie in een relatie te steken dan moet je er niet aan beginnen, zo simpel is dat.
En het is hoe dan ook onbeschoft om iemand zomaar te laten zitten of om zo'n belofte zomaar te breken. Het evenwicht tussen tijd steken in vrienden en tijd steken in de relatie moet hij zelf vinden. Hij moet zorgen dat hij zijn tijd goed inplant, dat hij geen beloftes maakt die hij niet kan nakomen (aan jou of aan zijn vrienden). Het moet niet zo zijn dat jij er constant de dupe van wordt dat hij zijn tijd niet goed kan plannen. Als je vriend je de hele tijd laat barsten dan is dat heel frustrerend. Ik zou er ook met hem over praten. Zeg dat je er begrip voor hebt dat hij zijn vrienden graag ziet, maar dat het niet ten koste moet gaan van jou. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |